Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Starte nettbutikker i Norge og utlandet

T SL

Active Member
Hei,

Jeg tenker på å starte med Ecommerce. Har tidligere drevet litt med det, og jobber mye med kunder innen netthandel. Har full kontroll på det teknsike, men tenker mest på det praktiske nå.

Hva er den letteste måten å komme i gang med netthandel til Norge/Skandinavia på? Jeg har ikke kontor eller noe i Norge, og leter derfor etter en FBA-ish løsning. Ønsker å ha minimalt med lager, bortsett fra de mest populære produktene. Jeg tenker i første omgang produkter med lavt volum, men med høyere kostnad og mer unike produkter.

Jeg regner med at så lenge jeg ikke har kontor i Norge, men sender prdoukter fra et lager i Norge, at jeg ikke trenger å registrere norsk aksjeselskap? Evt. NUF av mitt eksisterende aksjeselskap?

Sett bort i fra det tekniske, hva trenger jeg av:
- Lager/fulfillment
- Beste løsning for frakt?
 
Hei,

Jeg tenker på å starte med Ecommerce. Har tidligere drevet litt med det, og jobber mye med kunder innen netthandel. Har full kontroll på det teknsike, men tenker mest på det praktiske nå.

Hva er den letteste måten å komme i gang med netthandel til Norge/Skandinavia på? Jeg har ikke kontor eller noe i Norge, og leter derfor etter en FBA-ish løsning. Ønsker å ha minimalt med lager, bortsett fra de mest populære produktene. Jeg tenker i første omgang produkter med lavt volum, men med høyere kostnad og mer unike produkter.

Jeg regner med at så lenge jeg ikke har kontor i Norge, men sender prdoukter fra et lager i Norge, at jeg ikke trenger å registrere norsk aksjeselskap? Evt. NUF av mitt eksisterende aksjeselskap?

Sett bort i fra det tekniske, hva trenger jeg av:
- Lager/fulfillment
- Beste løsning for frakt?



Hei TSL

Sjekk ut min tråd. Dette kan være en grei inngangsbillett for deg til å finne ut av e-commerce.

Kontakt meg gjerne på mail punktum aden @ gmail.com

https://www.webforumet.no/forum/thr...alg-for-en-eller-flere-driftige-sjeler.27797/

Forøvrig beklager jeg min digresjon i tråden.
 

Kim Steinhaug

New Member
Ta en titt på www.easywebshop.no vi har en pakke til 199,- pr mnd uten ekstra kostnader om du har under 10 ordre pr mnd, gratis paypal integrasjon med capture og all bells and whistles i administrasjonen.

Har flere templates jobber på spreng med å få opp flere i løpet av neste måned nå som vi er i rute med andre prosjekter og oppgraderinger.
 

Tonny Kluften

Administrator
Ta en titt på www.easywebshop.no vi har en pakke til 199,- pr mnd uten ekstra kostnader om du har under 10 ordre pr mnd, gratis paypal integrasjon med capture og all bells and whistles i administrasjonen.

Skal du opp i mer enn 3 ordre pr. dag så øker jo prisen betraktelig. Og den nærmer seg mnd. pris for de som leier ut nettbutikker bygget på Magento osv. Ikke så hyggelig å nevne det kanskje, meg ville nok heller hatt en butikk på en stor kjent plattform enn på en ukjent.
 
Topp