Kjapp og trygg hosting for Wordpress

StomperNet

Er det noen her som er betalende medlem hos StomperNet - eller som har benyttet 30 dager gratis prøve? Hva synes du i så fall om tjenesten(e)?

De er aktuelle igjen nå med lansering av Going Natural 3.0.

Personlig har jeg benyttet meg av en 30 dagers prøve samt kjøpt noen av deres tilleggsprodukter. Det er ingen tvil om at de er flinke til å tjene penger - litt for flinke vil jeg si. De er flinkere til å markedsføre sine egen produkter enn de er til å videreformidle sine kunnskaper. Man bør kunne forvente MYE av et abonnement til USD 1000 pr. mnd.

Men for all del - jeg har lært en god del...
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Aldri hørt om den siden jeg! Forsiden deres var crap, men det lille jeg så fra videoen på forsiden var litt bra. Jeg liker video.

Kan du fortelle raskt hva siden handler om og hva man finner, slik at vi alle slipper registere oss for å finne det ut?
 

Ståle

Medlem
Ikke dum den videoen på forsiden. Har du en time til overs og benytter deg av Adwords kan det være grei informasjon å ha med seg. :)
 
Hmm... ikke hørt om StomperNet? Dæim!

Det drives som et fakultet hvor noen av de største kara i industrien er mentorer. Medlemmene betaler USD 1000 (mnd.) for å få tilgang til et tonn av tjenester, forumer mm.

De har noen sykt bra nyhetsbrev hver gang de launcher en ny Going Natural versjon, men i tiden imellom er det i overkant mye reklame og ikke så veldig nyttig.

Jeg har lært mye av deres gratis nyhetsbrev - nesten mer enn av betaltjenestene. Jeg anbefaler å joine det nyhetsbrevet.

En ting jeg lærte fra en gratis video var "authority hubs" - Det virket akkurat som i videoen - helt rått!
 
De bruker video i sine nyhetsbrev, så det kan jeg ikke - dessverre.

Et eksempel på hvordan videoer du kan vente deg er videoen som nå ligger på forsiden på www.stompernet .com. Dette er ikke den beste jeg har sett, men det er likevel svært verdifull for mange av oss.

Har ikke tid til å lete frem de tidligere videoene, men regner med at du finner dem hvis du søker på "Going natural 1.0" og "Going natural 2.0".
 
Enig. Som jeg skrev selv så er de litt vel opptatt med å selge og ikke fullt så opptatt med å gi kunden valuta for pengene. Jeg mener de overpriser sine tjenester. Det de gir bort er faktisk bedre.

At det er "store" innen sitt fagfelt er det ingen tvil om, men de har selvsagt gjort en del markedsføring av selg selv for å oppnå en slik "guru" status. Om det er fortjent/ufortjent får bli opp til hver enkelt å bedømme, men jeg har uten tvil lært mye av dem og de er helt klart mange ganger flinkere enn meg.
 

Marius

Medlem
Ja, det meste kan man lete seg fram til andre plasser. Men tid er også penger, og for eksempel er forumet de har ganske kjekt.

Marius Jørgensen
 
Topp