Kjapp og trygg hosting for Wordpress

StomperNet

picxx

Well-Known Member
Jeg fikk gratis tilgang til stompernet member area for ikke så lenge siden og jeg må si at det er ikke verdt pengene for noen som vet hva de gjør.

For noen som overhodet ikke vet en dritt kan det være verdt pengene.
 

webmoney

Søkemotoroptimist
Stompernet har nettopp annonsert at de skal utgi et analogt, cellulosebasert, månedlig nyhetsbrev som liksom skal presentere det nyeste og beste fra Stompernet. Dette skal koste $40 + porto. Man kan også abonnere på en DVD som supplerer bladet. Denne skal koste $20 + porto.
 
Som jeg tidligere har nevnt her inne har jeg fått utrolig mye verdifull informasjon (som er blitt til konkrete resultater) fra deres gratis nyhetsbrev/video hver gang de lanserer en "Going Natural", men jeg ville valgte ikke å betale for medlemskap da mitt 30 dager prøveabo. gikk ut.

StomperNet gir bort det beste etter min mening... men jeg kjøpte et par produkter av dem nå i forbindelse med lanseringen av dette nyhetsbrevet. Nyhetsbrevet er jeg ikke interessert i, men "Stomping the search engine" har jeg tro på.

Et annet stadig tilbakevennende problem er at det ofte ikke er så lett å implementer "utenlandske" strategier på norske sider av forskjellige årsaker.
 

webmoney

Søkemotoroptimist
Som jeg tidligere har nevnt her inne har jeg fått utrolig mye verdifull informasjon (som er blitt til konkrete resultater) fra deres gratis nyhetsbrev/video hver gang de lanserer en "Going Natural", men jeg ville valgte ikke å betale for medlemskap da mitt 30 dager prøveabo. gikk ut.

StomperNet gir bort det beste etter min mening... men jeg kjøpte et par produkter av dem nå i forbindelse med lanseringen av dette nyhetsbrevet. Nyhetsbrevet er jeg ikke interessert i, men "Stomping the search engine" har jeg tro på.

Et annet stadig tilbakevennende problem er at det ofte ikke er så lett å implementer "utenlandske" strategier på norske sider av forskjellige årsaker.
Ja, jeg har også kjøpt nyhetsbrevet og hjemmestudiekurset (tror det kostet rundt $250). Blir spennende å kikke på det.
 
Topp