Kjapp og trygg hosting for Wordpress

System for å selge medlemskap

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Hei,

Jeg ønsker i samarbeid med noen andre å sette opp en nettside som selger tutorials innenfor en spesiell nisje som det ikke er så mye god konkurranse på. Tutorialene vil bestå av tekst og bilder, muligens noen videoer (men det er ikke behov for noe eget video-system).

Det jeg er på jakt etter er et enkelt CMS som tillater meg å ha medlemssider. Det er også viktig at det er et bra betalingssystem som følger med, aller helst med paypal og en funksjon som tillater meg å opprette løpende abonnement slik at det trekkes hver måned.

Noen som vet om et slikt CMS? Det er viktig at det er et fleksibelt template system. Jeg har forsåvidt ikke bruk for en overflod av avanserte funksjoner, plugins osv, da det er jeg som selv vil legge inn alle tutorialene jeg får levert.
 

peterandrej

pensjonert moderator
du kan få dette til med wp + en del plug-ins. så vidt jeg husker finnes det en membership plugin med fullt oppsett for paypal og en hel masse annet.

vær obs på at en slik løsning krever en del forarbeid fra din side, du må nok bygge en del fra "bunnen" av.

finnes det en løsning "out of the box" så ville jeg gått for den framfor en wp-løsning.
 
Jeg synes amember fungerer veldig bra, og den kan ganske lett kombineres med WP. Enkel paypal integrasjon (Det er standard), kan lage kuponger og tilpasse dem(Tid,antall bruk,prosentvis rabatt o.l), gratis trial, bra support, affiliate system, god sikkerhet, en god del plugins (De koster ekstra), ++

Det finnes riktignok ikke på norsk,så må nok oversette en del selv. For det er en norsk medlemskapside du tenker på, eller?
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Det er amember jeg endte med å gå for. Allerede kjøpt, installert og testet :)

Siden er Engelsk, så noen oversettelser er nok ikke nødvendig. Satser på lansering i løpet av de kommende ukene.
 
Topp