Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tanker om endring av utsende

brannmann_sam

New Member
Har vel masse tanker om en front side på min hobby hjemmesiden, men er litt råd vill om hva som egelig passer og hva som er mest fungsjonelt og bruker vennlig.

i vært fra så jeg kansje tenker utsende kunne vært.

Bakgrunds farge på søken etter en behagelig farge.

Hoved banner plassering skrift og farge ukjent

linje 1 som jeg kunne tenkt meg
Hvorfor denne intressen, samling, nød etatene, blogg, link, kontakt, gjestebok. her også søken etter skrift type og farge.

kansje tenkt meg linje 2
flyttet det som er under nyheter og satt dette her Levrandør hjemmeside kan kuttes, Gamle Gropa brannstasjon, produksjon av utrykkingskjøretøy, engne prosjekter.

høyre eller venstre side kunne jeg tenkt meg søkemotoren, ?nyheter? link til brannmannen, simarud, egenes, og braco,

og siste hovedside informasjon.

men det som svirer litt i sagsponen å få åpnet alle sidene i et hoved vindu. men også navigering på siden. får her er det mange tenker å ideer som svirrer hva som blir finest og bruker venlig for besøkene...

er åpen for alt av forslag og idere. kommer ikke å bite hode av noen. eller får jeg sette meg til igjen å linke om og sette inn css linker på stasjons sidene.
 

Dag Frogner

Supermedlem
Unnskyld at jeg spør, men har du lese/skrivevansker? Grunnen til at jeg spør er at jeg har lest flere av innleggene dine, men jeg sliter virkelig med å få med meg hele innholdet da du skriver meget dårlig norsk. Hva mener du f.eks med "i vært fra så jeg kansje tenker utsende kunne vært.".

Er ikke meningen å være frekk, men jeg sliter virkelig med å lese postene dine...
 
Topp