Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Thespiderwebsystem

xcp

Medlem
Jada.. dere er nok lei av mine poster angående nye affiliate program. Men jeg tvinger dere ikke til å lese.
Uansett. Jeg har kommet frem til et system som ser ut til å funke veldig bra. Det er gratis, men skal man ha best mulig nytte av det så må man melde seg på GDI.
Man kan tjene gode penger på CJ, GDI, Google og yahoo blant annet.
Dere som er interessert kan jo lese mer her. FREE SpiderWeb Marketing System - www.TheSpiderWebSystem.com
 
Sist redigert av en moderator:

picxx

Well-Known Member
You read that right! Using the SpiderWeb Marketing System I was able to rake in $73,568 Cash, 3,568 Targeted Home Based Business Leads and 156 New Home Based Business Associates in my FIRST 3 MONTHS virtually hands free and now I am going to let you STEAL a copy of my Ground-Breaking New System for FREE!

Damn!! Er ikke jeg bare såååå heldig :D
 

xcp

Medlem
Hva vet du mere en at det ser ut til å funke veldig bra??? Sorry, dette holder ikke. Hvis du skal få noe respons her må du forklare veldig nøye hvordan det funker og hvordan du tjener penger, ikke hvordan noen andre tjener penger på det.

Det kan bli en sinnsykt lang post, derfor la jeg linken. All info står jo der
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
ok, la oss ha en ting forstått i fremtiden! Om du skal reklamere for alle disse affiliateprogrammene dine, så test dem selv i noen måneder før du kommer til oss med dem. Når du ser at dem funker, da kan du opprette en post om det!
 

Msites Ltd

Livsnyter
jeg har 3574 måter å bli rik på som andre har fortalt meg om...... men, jeg blir ikke ivrig for det! For det er kun to veier til rikdom: hardt arbeid eller megagevinst i lotto!

Den ene kan du selv påvirke - den andre er mer tilfeldig (velger jeg å tro i alle fall).

Dropp det harde arbeidet med å lete etter en enkel måte å bli rik på "xcp" - finn heller noe du har lyst å drive med og jobb hardt med det i stedet!

LYKKE TIL!
 

picxx

Well-Known Member
Er det hardt arbeid eller er det megagevinst i Lotto som har gjort døtrene til John Fredriksen rike, mon tro...? :)

Mvh
Bjørn Jarle

Megagevinst i lotto, men innlevering av bongen startet helt andre plasser enn hos en tippekommisjonær :D
 

Bjrl

Medlem
Eventuelt kan man si at de har blitt rike av hardt arbeid. Husk at det er titusenvis av mennesker som har arbeidet svært hardt i veldig mange år - ofte til svært lav lønn og med til dels elendige arbeidsvilkår - for at faren til Fredriksen-tvillingene skulle bli så rik som han har blitt...

Så både flaks og hardt arbeid er nok elementer for disse to, vil jeg mene :)

Mvh
Bjørn Jarle
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Stakkars deg, som ikke finner på bedre ting enn slike programmer å bruke tiden din på. :(
 
Topp