Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tictail, någon som testat?

Jeg mener at hvis man ikke gidder noen hundrelapper i mnd på et bra system så er man ikke seriøs nok. Og har man ikke råd til det så vil det neppe bli noe av butikken i lengden heller.

Og det er nok ikke nettbutikkene som bruker gratisløsningene som tjener mest på nett.


Har sett på endel av dessa butiker online, de är väl lika seriös som någon annan. Kunden bryr sig knappast om att du betalar 10 kr eller 1000 kr i månaden för din butik, kunden är ju ovetandes. Står fast vid att detta är en genial lösning för de som bloggar/facebook sida som ska börja sälja. Finns ingen anledning att dra på sig fasta kostnader i onödan, bättre testa gratis och sen utveckla därifrån. Handlar inte om att ha råd, handlar om att agera ekonomsikt rationellt utifrån sin startpunkt. Mystore tar 549 kr i månaden för sitt standardpaket. Finns ingen anledning att binda upp sig i det utan att man testat detta först. Detta är min syn på saken, men jag tror du talar av egenintresse, du bygger väl sidor och säljer, du är opartisk i frågan därmed, jag sätter fokus på den som startar upp.
 

Tonny Kluften

Administrator
Har sett på endel av dessa butiker online, de är väl lika seriös som någon annan. Mystore tar 549 kr i månaden för sitt standardpaket. Detta är min syn på saken, men jag tror du talar av egenintresse, du bygger väl sidor och säljer, du är opartisk i frågan därmed, jag sätter fokus på den som startar upp.

Det er ikke seriøst å ikke ha riktig språk på alle funksjoner. Dessuten taper du penger på det fordi du ikke fremstår som troverdig når du bruker utenlandsk språk. Jeg er upartisk ja, stemmer det, fordi jeg anbefaler mystore, Moero, nettbutikk24 osv. istedenfor en gratisløsning som ikke er god nok (i Norge) :)

Kr 549/mnd er en veldig liten utgift hvis du har tenkt å drive en nettbutikk du tjener penger på.
 
Det er ikke seriøst å ikke ha riktig språk på alle funksjoner. Dessuten taper du penger på det fordi du ikke fremstår som troverdig når du bruker utenlandsk språk. Jeg er upartisk ja, stemmer det, fordi jeg anbefaler mystore, Moero, nettbutikk24 osv. istedenfor en gratisløsning som ikke er god nok (i Norge) :)

Kr 549/mnd er en veldig liten utgift hvis du har tenkt å drive en nettbutikk du tjener penger på.

God nog i Norge? Nu är ju inte Norge känd för kvalitet gällande internet/infrastruktur. Om det bara är språket så tror jag ju fler som använder det, per automatik så lär de införa norska. Vi kommer inte bli eniga i denna sak, jag hoppas och tror dessa aktörer kommer att lyckas, det kommer dra ner kostnaderna rejält för nystartade internetbutiker. Framförallt kommer det öka mångfalden av butiker.
 

CB-Web

Medlem
"Jeg mener at hvis man ikke gidder noen hundrelapper i mnd på et bra system så er man ikke seriøs nok. Og har man ikke råd til det så vil det neppe bli noe av butikken i lengden heller.

Og det er nok ikke nettbutikkene som bruker gratisløsningene som tjener mest på nett."


Correct me if I'm wrong, men er ikke woocommerce, bigcartel, magento etc, ganske så gratis? De som bruker disse løsningene på nett tjener ikke penger?

Tictail ser veldig bra ut for sider som nettopp har startet opp, enkelt og lett å sette opp, uten å bruke mye penger på det.. Tid derimot er en annen pris man må betale for slike løsninger..

Men hey hver sin smak.....
 

Tonny Kluften

Administrator


"Og det er nok ikke nettbutikkene som bruker gratisløsningene som tjener mest på nett."


Correct me if I'm wrong, men er ikke woocommerce, bigcartel, magento etc, ganske så gratis? De som bruker disse løsningene på nett tjener ikke penger?

Sjekk ut hva diskusjonen dreier seg om. Den dreier seg om ferdigsydde abonnementsløsninger som Tictail, Mystore, nettbutikk24 osv.
 
Topp