Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Til dere som har maaange domene navn :)

Frodem

Medlem
Heisann

Jeg blir jo stadig vekk forbauset over mengden domenen navn dere innehar (ref salgstråd) så det jeg lurer på, hvordan holder dere oversikten om hvilke domener dere faktisk har, betaling av domener osv?

Jeg har jo mere enn nok å følge med på de få jeg har, 5 stk tror jeg... så hvordan holder dere oversikten på alt dette?

Frode
 

Frodem

Medlem
ja ok tenkte det var no excel greier.

Fører du da inn betaling osv, når det skal betales og "betalt" noe lignende?

Frode
 

OldHP

Medlem
Hm?

Alt går jo automatisk.. man får faktura når man skal fornye domenene f.eks - eller så står det på nettsiden, når et domene utløper så får man mail, bruker domeneshop.no og er fornøyd kunde.
 

webmoney

Søkemotoroptimist
Jeg har rundt 1.600 domenenavn, og synes ikke dette er *veldig* mange. Mange affiliatekolleger (stort sett i USA) sitter på ti ganger så mange.

Jeg har et veldig enkelt databasesystem for å holde styr på både webhoteller, domener og landingssider. Det har jeg utviklet sjøl på et par kvelder. Dette er langt å foretrekke fremfor f.eks. et Excel-regneark.

Målet mitt er forøvrig å øke til 3.000 domenenavn i løpet av 2011. Det var målet mitt for 2010, men det tar jo forbasket lang tid å finne, analysere, registrere og ikke minst restore domenene...
 
Sist redigert:

Erlend

Medlem
Jeg har rundt 1.600 domenenavn, og synes ikke dette er *veldig* mange. Mange affiliatekolleger (stort sett i USA) sitter på ti ganger så mange.

Jeg har et veldig enkelt databasesystem for å holde styr på både webhoteller, domener og landingssider. Det har jeg utviklet sjøl på et par kvelder. Dette er langt å foretrekke fremfor f.eks. et Excel-regneark.

Målet mitt er forøvrig å øke til 3.000 domenenavn i løpet av 2011. Det var målet mitt for 2010, men det tar jo forbasket lang tid å finne, analysere, registrere og ikke minst restore domenene...

Si fra hvis du finner noen gode som du vil selge :)
 

Erlend

Medlem
Uff, >1000 er en del det ja. Jeg har ti ganger mindre og jeg gjør det på samme måte som Tonny gjør.
Content is still king, og det blir nok mer og mer viktig.

Kunne ikke vært mer enig. Jeg har cirka 10 domener, og bare 2 av disse har innhold. Mye bedre å satse på få prosjekter, og heller bruke mye tid på disse prosjektene. Jeg prøvde en gang å satse på mange små prosjekter, men det var lite lønnsomt.

Men for de som driver med domenesalg, så er det sikkert greit å ha 1000 + domener.
 
Topp