Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tilbakemelding nettside

Marius_J

Social Engineer
Kanskje du skal laste opp en annen logo? Ser ikke noe bra ut, ser ut som dårlig utklipp i Paint. Med hvite kanter rundt teksten.

Bortsett fra det så ser alt veldig bra ut i mine øyne.

1695110874456.png
 

Bjørnar

Gründer
Nå sitter jeg i Danmark, og får opp norsk tekst, men kun Euro-priser.

Siden ser OK ut, men jeg får liksom ikke helt tak i "hvem" selskapet er, annet en tidslinje som ikke er veldig relevant for besøkende på jakt etter troverdig informasjon om selskapet. Selskapet er et AB, og jobber med Innovasjon Norge, NINA og Heimeværnet? Jeg får ikke alt til å stemme ved første øyekast, selv om det sikkert stemmer rent teknisk.
 

nett.pro

Member
Ja, helt enig. Logoen har jeg hatt i baktankene at jeg må fikse til png litt bedre kvalitet. Helt enig. Angående AB selskap så er det vel at de har et norskt selskap, men også et svenskt et (underselskap). Lageret er i Sverige så tror det er derfor de går med AB. Men de har testet ut bagene med heimevernet, så vidt jeg forstår. :)
 

nett.pro

Member
Da var logoen fikset ihvertfall. Grunnen til at den ble litt dårlig over mørk bakgrunn. Det var jo en video som går i bakgrunnen, var at logoen var omgjort til gif og tilpasset lys bakgrunn. Rett og slett for å få en så liten fil som mulig, men nå er det altså tipp topp. :) Ja, og til Bjørnar, så har jeg lagt til at Norsk tekst kommer som standard (default) i Norge, Danmark og Sverige, men altså norske kroner som default kun i Norge. Euro priser altså til land innen EU, og ellers, bortsett fra Kanadiske dollars i Kanada, og Amerikanske dollar i USA. Skal jobbe mer med beskrivelse av firmaet. Tusen takk for tilbakemelding.
 

Szir0

Member
Kjempefin side men når man kommer syns jeg ikke noe om måten den settes sammen på. Dette forlenegr pageload også. Underlogoen ser ikke så proff ut. Utenom det veldig fin side. :)
 
Topp