Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tilbakemelding på deleside

knuttt

Medlem
Hei,

Har lansert en ny deleside. Sjekk den gjerne ut, og pøs på med tilbakemeldinger. Alt settes pris på!


Gnytt

Ved første øyekast ser den veldig simpel ut. Nedover på forsiden er det kun midterste kolonne som har noe innhold. Du burde inkludere flere innlegg i høyre og venstre kolonne.

Språket kunne også vært hakket bedre.
"En deleside som skriver kun nyheter som garantert vil interessere deg."
- En deleside med nyheter som garantert vil interessere deg."

etc.

Ellers ser den veldig bra ut!
 

erlsae

Medlem
Hei dere, og takk for respons.

@knuttt, jeg har brukt siste timen på å finne en god løsning på det, og har nå kommet frem til en brukbar en. Takk!

@dan:

1. Takk for at du gjorde meg oppmerksom på det. Har nå oppdatert med riktig video.
2. Ja, jeg henter bildene fra flickr, og da bilder som er lov til å bruke videre. Det blir automatisk lagt på kreditt til de bildene som trengs det.


Hva tenker dere om nyhetene?
 

knuttt

Medlem
Hei dere, og takk for respons.

@knuttt, jeg har brukt siste timen på å finne en god løsning på det, og har nå kommet frem til en brukbar en. Takk!

Beklager, men jeg mener fremdeles at nettsiden ser veldig simpel ut. Langt ifra oppsiktsvekkende. Det er ikke en nettside jeg føler behov for å besøke igjen. Du burde kanskje se etter et annet tema? Hvis du er villig til å betale for det, så finner du en god del temaer til 300 på Themeforest.net. Du finner også en del gratisversjoner på Google.

Nyhetene minner veldig om noe jeg kan lese på Nettavisen og Dagbladet (trist, men sant). Du burde finne nyheter som er mer oppsiktsvekkende. Jeg vet allerede hvordan tatoveringer ser ut på gamle folk. Jeg vet allerede hvor mye sminke kan forandre utseendet.
 

erlsae

Medlem
Har nå gjort noen endringer som kaaanskje vil forbedre brukeropplevelsen. Hva tenker dere om den sticky footeren på bunn? Andre tanker?

På forhånd, takk!
 

erlsae

Medlem
Gamle skruer som deg er ikke en del av målgruppen, Tonny. Neida, hehe=) Jeg har tatt det i betraktning, og prøver hele tiden å lage nyheter som er rettet til unge og eldre.
 

erlsae

Medlem
Da har jeg fått den tilbakemeldingen jeg trenger, tydelig mange bedrevitere her på forumet.

Og nei, facebooklikes er ikke kjøpt.
 

madhatter

Medlem
Meh, mange som tjener et 6-sifret beløp på å lage og drive nettsider, så du bør heller følge rådene i stedet for å bli passiv-agressiv når noen sier at siden ikke holder høy nok kvalitet.

Viral-sider er "played" med mindre du finner på noe nytt. Folk får slikt innhold delt oppetter ørene på Facebook, Twitter og Pinterest, og går lei. Selv sider som Buzzfeed, som kanskje er den originale viralsiden, har innsett dette -- og kommer med innhold med høyere redaksjonell kvalitet (det er i hvert fall den langsiktige planen, etter å ha ansett folk med erfaring utover det en 16 år gammel jente kan gulpe opp, som artikler om hvilken Disney-prinsesse du ligner mest på).

Å stjele bilder og artikler fra utenlandske sider, oversette til dårlig norsk på en wordpress-side uten noen rød tråd gjennom det hele fungerer ikke, bare se hvor mange som gjør det ...
 
Da har jeg fått den tilbakemeldingen jeg trenger, tydelig mange bedrevitere her på forumet.

Og nei, facebooklikes er ikke kjøpt.


Lade också märke till facebook like, nog har du köpt de alltid. För nu är det dött, du fick 1000 st på en dag och sen bara dog det?
 
Topp