Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tilbakemelding på Dittkamera.no

D

Doc

Guest
Begynner da og bli ganske klar for lanseringen av Dittkamera.no

Ønsker gjerne noen tilbakemeldinger på Dittkamera.no | Kamera og kamerautstyr til rimelige priser!
- Er det lett å finne frem til produktene vi selger?
- Layout / design?
- Brukervennlighet?
- Noe som bør endres? Lagt til?

* Fortsatt litt arbeid som gjenstår: header/logo/bannere og å legge inn resten av produktene fra forhandleren.

Oooog - Ville du ha handlet hos oss?
Dersom du er ute etter noe spesielt eller et tilbud - ta gjerne kontakt.

Tips og råd tas imot med et stort takk! =)
 

Ole Avranden

utvandret
Ryddig og oversiktlig webløsning. Ikke direkte spennende, men trygt - og det tror jeg er det viktigste kriteriet for en ukjent nettbutikk som selger produkter i denne prisklassen.

- Hvorfor er det er lagt inn svensk/dansk språkvalg og valutavalg når dere kun selger i Norge og i NOK?

Ville jeg ha handlet hos dere? Ja, kan ikke se noen grunn til hvorfor ikke.

Lykke til!
 
D

Doc

Guest
Takk for tilbakemeldingen.

Jeg har vel lagt inn svensk/dansk språkvalg på grunn av vår flerkulturelle beboere i Norge. Stemmer at det kun selges i Norge ja. Mener dere at jeg bør fjerne dette?

* Om noen skulle være interessert i et produkt ta gjerne kontakt for et ikke så alt for lite pristilbud på ønsket produkt.
 

Per

Medlem
Bra og oversiktlig side. Prisene ser ut til å ligge litt under f.eks Japan Foto, noe som jeg (legger igjen ganske mye penger på fotoutstyr hvert år) liker;). Om jeg ville handlet hos dere? Tror nok det. Dog er det noe med å gå i en fysisk butikk når man skal handle en vare som fort kommer opp i 10.000 kroner, eller mer.
Skulle jeg ha noe å pirke på så er det vel at det strengt tatt heter objektiver og ikke linser. Og at dere kanskje skulle oversatt all produktinformasjon til norsk. Men alt i alt liker jeg siden
 
Sist redigert:

JoachimO

Medlem
Å skrive linser fremfor objektiver er ikke pirk, men fremstår som amatørmessig. For min del ville det være nok til å avstå fra å handle, siden det ville få meg personlig til føle at jeg ville handlet fra noen som ikke kan produktet sitt overhodet, og service ville være deretter.

Er muligens brutal nå, men i det minste ærlig ;)
 
Sist redigert:

Tony J

Alle skal få
Fin og grei side. Jeg ville nok ha handlet der. Jeg regner med de fleste som
søker tilbakemeldinger gjør det for å ta ting til seg for å optimalisere siden etterhvert som tilbakemeldingene kommer, så for min del er dette et bra steg mot en ferdig side :)
Lykke til
 
D

Doc

Guest
Bra og oversiktlig side. Prisene ser ut til å ligge litt under f.eks Japan Foto, noe som jeg (legger igjen ganske mye penger på fotoutstyr hvert år) liker;). Om jeg ville handlet hos dere? Tror nok det. Dog er det noe med å gå i en fysisk butikk når man skal handle en vare som fort kommer opp i 10.000 kroner, eller mer.
Skulle jeg ha noe å pirke på så er det vel at det strengt tatt heter objektiver og ikke linser. Og at dere kanskje skulle oversatt all produktinformasjon til norsk. Men alt i alt liker jeg siden

Helt enig i at det heter objektiver og virker litt amtørmessig å skrive linser.

Dette er kun for å lære av mine feil. Takknemlig for all tilbakemelding jeg har fått hittil.

Noe annet jeg bør endre eller rette opp? Ønsker spesielt tilbakemelding på nøyaktig hva det er dere mener bør se annerledes ut for å få en bedre brukervennlighet og første inntrykk av nettbutikken?
 
Sist redigert av en moderator:

Grooo

Medlem
Tittet kun på Om oss-siden og den må du virkelig gjøre noe med. Så rotete, masse rare setninger og feil. Er resten slik og?
Da må du få noen til å lese korrektur for deg
 

hansson

Langveisfarende
Logoen ser ut som en html-font à la det man finner på lenkefarmer og parkerte adsense-sider. Jeg ville laget en logo som har mer personlighet og tyngde. Footerfargen er fæl og gjør at logoene (Posten osv.) forsvinner. Brunt i søkefeltet oppe t.h. likedan. Ellers rent og pent. Med mindre dere kommer til å promotere siden i DK og Sverige er det nok unødvendig med språkene, de som bor i Norge vil nok klare å lese nok norsk til å klare seg (og innholdet er jo ikke oversatt uansett, så langt jeg kan se).
 

Per

Medlem
Skulle jeg handlet meg et objektiv til noen titusener hadde jeg nok satt pris på å vite hvem jeg handlet med. Ser at du har oppgitt org.nr og telefonnummer nederst, men det hadde nok føltes tryggere med navn, adresse osv. et sted man lett kunne finne det:)
 
D

Doc

Guest
Takk for all tilbakemelding. Prøver å ta til meg de fleste tilbakemeldingene jeg har fått i tillegg til at jeg lærer av mine feil.

Ønsker da gjerne noen "nye" tilbakemeldinger på nettbutikken per dags dato.
 

timepoint

Medlem
Om oss og Kontakt oss

Hei.

Ryddig og bra nettbutikk. Hvis det er noe som mangler, er det om sagt før under Om OSS og Kontakt oss sidene.

Jeg savner adresse/ org nr osv på begge undersidene, selv om jeg finner de i bunnen.
Gjerne et bilde av lageret/ butikken også, gir trygghet.

Og uten å ta tittet for mye på alle produktsidene, hva med slike "Best i Test i VG" og "Testvinner Lyd og Bilde" logoer på produktene.

Mvh
T
 

Ole Avranden

utvandret
Jeg var inne på sidene dine og kikket på et objektiv, og da slo det meg at i tillegg til faktaopplysningene som kommer i den vanlige teksten bør du få satt opp en enkel tabell som inneholder de viktigste specs'ene.

Hvor mye veier for eksempel dette objektivet? (En avgjørende faktor for meg siden jeg ofte er ute og fotograferer i opptil 10-15 timer i løpet av en dag.)
Canon EF 28-300mm F3.5-5.6 L IS USM | Dittkamera.no | Kamera og kamerautstyr til rimeligere priser!

Ved å sette opp en tabell med minimums-specsene sikrer du at alle opplysninger står på hvert produkt.
 
Topp