Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tilbakemelding på Ekvipp.com

Christoffer

Medlem
Hei,

Hadde satt stor pris på om jeg kunne fått litt feedback på landingssiden til Ekvipp.com

Den er satt opp med Unbounce, og jeg føler at H1 ikke "popper" nok - at du ikke tenker at - wow, det her er jeg nødt til å signe opp på.

Mvh,
Chris.
 

Christoffer

Medlem
selbekk: Takker! Av en eller annen grunn så har ikke unbounce muligheten til å ha flere enn en CTA - fordi jeg har tenkt på nøyaktig det samme som du nevner:/

hansson: Takk:) Navnet er et ordspill av "equip" - fordi det var opprinnelig tenkt at det skulle være en nettbutikk innenfor reise. At du skulle "equip yourself with travel gear" - noe i den duren. Har tenkt på å bytte navn - men det er så sinnsykt vanskelig å komme opp med et kort og fengende navn^^
 

hansson

Langveisfarende
Navnet er et ordspill av "equip" - fordi det var opprinnelig tenkt at det skulle være en nettbutikk innenfor reise.

Nettopp. Det var dette inntrykket jeg fikk. Det er litt synd, for domenenavnet er bra til nettbutikk for reiseutstyr, og opplegget ditt slik det ligger ute nå er bra, bare at navnet ikke stemmer så godt. Equip er ganske konkret. Hadde det vært et mer yahoo-aktig navn uten noen egentlig betydning ville det fungert å bytte konsept underveis.
 
Topp