Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tilbakemelding på en side om kjøreskoler

jonasali

Medlem
Hei

Jeg er long time lurker her. Har fått utrolig mye bra informasjon herfra, har nå gått til det store steget og registrert meg. Håper jeg også med tiden kan være til nytte for andre her.

Jeg er i prosessen med å lage en side hvor alle skal kunne gå inn å gi anmeldelser til kjøreskoler og dermed andre skal kunne gå inn å se hvem som er bra i sitt område. Jeg begynner med Sør-Trøndelag.

Planlegger å finanisere og tjene penger på dette gjennom mild annonsering og at kjøreskolene kjøper plass for kontaktinformasjon og eget bilde samt pakkepriser og utividet prisinformasjon med linker.

Finn DIN trafikkskole!


Noen som har noen tilbakemeldinger til dette? Er glad for alt!
 

xdex

Medlem
Forstår ikke helt opplegget, finnes allerede flere slike katalog sider. Hvis jeg skulle brukt noe slikt, måtte det vært gjort langt enklere. Eksempel ville vært og møtt en boks, hvor man skriver inn postnummer, og får opp alternativer sammenlignet med pris i området jeg bor i. Kjøreskoler sliter nok ikke med og få nye kunder, og skjønner ikke helt hvem som ville vært "dum" nok til å betalt for noe slikt... Det er bare min mening :)
 
Topp