Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tilbakemelding på iWillDesignIt..

CB-Web

Medlem
haha, sorry, må le litt her! :D

Siden skal selge DESIGN, og du lurer på den fargekombinasjonen der? det ville vel få de fleste som er interessert i design til å snu i døra :)

Vee, det var vel ikke spesifikt det jeg spurte om.. Det var svaret til posten min som startet fargepratet ;)

Nevnte tidligere at jeg valgte de fargene først fordi jeg er glad i de fargene selv, men jeg har nettopp startet og fått noen gode tips her nå, så vi får se.. Etterhvert håper jeg det blir "smashing" nok for dere ;)
 

CB-Web

Medlem
Veel, det var vel det jeg gjorde først.. Så du fargene da?

De fleste her nevnte at fargene måtte gjøres noe med, dermed laget jeg det slik det er nå :) Renkopiere har jeg nok ikke gjort, eneste jeg har forandret utenom det som er standard på themet jeg bruker er bakgrunnen..

Det at det ligner litt på fiverr bryr meg egentlig ikke mye, det gjør vel bare at folk finner seg mer til rette på siden min hvis de er vant med fiverr? Eller tenker jeg for langt ut av boksen denne gangen som billig pakketeip?
 

CB-Web

Medlem
Så jeg skilte meg ut negativt på mitt forrige fargevalg mener du? Så langt har ingen gitt meg noen spesifikke svar på hvorfor det ikke funker med de fargene jeg hadde, utenom at det er feil fargevalg bare?

Noen med innspill på akkurat det?
 

TorsteinO

Art Director & grunder
Så jeg skilte meg ut negativt på mitt forrige fargevalg mener du? Så langt har ingen gitt meg noen spesifikke svar på hvorfor det ikke funker med de fargene jeg hadde, utenom at det er feil fargevalg bare?

Noen med innspill på akkurat det?

Ja, i aller høyeste grad negativt. Det var total fargekrasj, rett og slett. Nå husker jeg ikke alle detaljene, men jeg mener å husker brunfargen: Det første som poppa opp i hodet mitt (muligens påvirka av bleieskift) var ihvertfall "herregud, for en kombinasjon - bæsjebrun og ******".

Prøv å titte litt rundt på sidene til diverse større designfirmaer og liknende (du finner endel via f.ex. kreativtforum.no), her er en fin artikkel fra smashing magazine: Symptoms Of An Epidemic: Web Design Trends | Smashing UX Design og noen andre:
Web Design Trends in 2012 | Tips
The State of Web Design Trends: 2012 Annual Edition | Webdesigntuts+
15 Web Design Trends to Watch Out For in 2012 - også kan du helt sikkert finne litt hos Computer Arts magazine | Inspiration, Technique, Great Design
 
Sist redigert:

CB-Web

Medlem
Takk for svar, litt mer info og hente her for meg enn at fargene var feil....

Men igjen, når jeg ser hvordan du tenkte når du så siden, så kan jeg ikke heller ta deg like seriøst lenger hehe.. Fargene ble feil fordi brun minner deg om bæsj, god konstruktiv kritikk...... Tror nok ikke alle andre har den samme tanken når de ser fargen ;) Men hey, hver sin smak!

Siden blir vel ferdig snart :)
 

CB-Web

Medlem
Der ja, jeg visste du kunne gi meg et svar på det hehe ;)

Takk for tipset, nå skjønner jeg hva du mente med for mye farger...

Saludos!
CB-Web
 
Logoen ser litt ut som en "sliten burger". Ser ut som om du prøver å kopiere andre "5 dollars job" nettsider.

Tenkt nytt - bruk gjerne en profesjonell designer eller kjøp et template hos templatemonster.com.

Men jeg liker ideen din! Håper du får markedsført den riktig, og at folk ser nytteverdien av en slik tjeneste.
 

CB-Web

Medlem
Jepp det er fiverrscript nå, allerede en template kjøpt.. Logo er ikke min sterke side som du ser ;) Men legg gjerne til en logo jobb der, så kanskje du kan fikse det hehe

Takk for innspill, step by step :)
 
Topp