Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tilbakemelding på landingsside

hvoslef

Student
Heisann.

Har startet nok et prosjekt, og ønsker tilbakemelding på landingssiden jeg har satt opp for det nye produktet. Tester for øyeblikket ut forskjellige headlines, så det er den eneste forskjellen på de tre landingssidene som kan poppe opp når dere besøker siden. Det jeg er ute etter er hard og kynisk kritikk. Fortell meg hvorfor prosjektet er bra, eller hvorfor prosjektet er dårlig.

iGlove - Bli kvitt kalde mobilhender!

Det jeg hadde satt pris på av tilbakemelding er:
  • Hva synes dere om prisen, burde jeg sette den lavere mtp. Elkjøp selger til 99 (annen modell, tror jeg)?
  • Hva synes dere om bildet, burde jeg ha hatt en "kald" bakgrunn?
  • Trenger jeg en logo på siden for å opptre mer "profesjonelt"?
  • Burde jeg ha noe form for "Like" på siden for social proof?
  • Er kun faktura som betalingsløsning negativt?
  • Gir siden deg lyst til å kjøpe hanskene?
Andre momenter enn de på lista settes også stor pris på. Har opplevd litt falske bestillinger i det siste på en annen side, men merker at faktura gir så utrolig økt salg, så må finne en løsning på hvordan løse dette problemet.

I tillegg et lite ekstraspørsmål, er det noen her som har drevet egeninkasso, og som kan fortelle noe om hvor tidkrevende det er, og hvor stor % dere har i løsningsgrad?

Tusen takk for at du orket å lese, og tusen takk for eventuelle svar :)
 

Steve Cash

Medlem
To småting jeg så:
I denne betydningen skrives verdt, ikke hvert "vedt hver eneste krone"

I toppen havner ordet mobilen? over setningen Hanskene som kan ... osv. hos meg i Firefox, men ser bra ut i IE.
 

Dag Frogner

Supermedlem
Hvis Elkjøp selger den til 99,- så ville jeg nok lagt meg deromkring.

De samme hanskene koster ca 20,- på eBay, og selvom det selvfølgelig ikke betyr at du trenger å selge til samme pris, kan det kanskje være lurt å ikke ligge på 10-ganger`n:

Touch Screen Glove Iglove for Tablet iPhone 4S iPad2 eReader Galaxy Tab Eee Pad | eBay

Det første som slår meg når jeg besøker siden er at det ikke sies noe om hvem det er som selger. Det står riktignok et org.nr der, men du kunne med fordel hatt med litt firmainfo i tillegg. Det ville etter min mening gitt mer seriøsitet til siden.

Siden du har flere forskjellige farger, hadde det vært fint om det var mulighet til å se fargen før man kjøper. Det beste hadde vært om bildet kunne endres alt ettersom hvilken farge man velger.

Generelt syntes jeg siden er tiltalende og enkel nok til at det frister å bestille, men jeg syntes altså at den trenger litt finpuss for å fremstå fra sin beste side.
 
Sist redigert:

Tetto

Medlem
Vel, det gir ikke så mye effekt at sitatet i bunnen av siden kommer fra firmaets daglige leder. Vær litt frekk og siter en kjendis, Erna Solberg eller noe! (Neida)
 

hvoslef

Student
To småting jeg så:
I denne betydningen skrives verdt, ikke hvert "vedt hver eneste krone"

I toppen havner ordet mobilen? over setningen Hanskene som kan ... osv. hos meg i Firefox, men ser bra ut i IE.

Kan det skyldes lengden på teksten? Altså hvis jeg reduserer lengden på setningen så vil det se bedre ut?

Hvem bryr seg om at det er seriøst egentlig, man betaler ikke før man har testet varen.
Men du bør ha med en side om kjøpers og selgers rettigheter og plikter.

Bruker Unbounce for å lage siden, så skal bare finne ut hvor enkelt man lager enkeltsider i et hovedsakelig en-side-software, som jeg tror det er.

Vel, det gir ikke så mye effekt at sitatet i bunnen av siden kommer fra firmaets daglige leder. Vær litt frekk og siter en kjendis, Erna Solberg eller noe! (Neida)

Hehe, er helt enig i det du sier. Uansett så føler jeg at det blir litt meningsløst, men tror jeg skal gå for en tilbakemelding via Facebook fra fremtidig kunde og lime inn et bilde av det.
 

Steve Cash

Medlem
Kan det skyldes lengden på teksten? Altså hvis jeg reduserer lengden på setningen så vil det se bedre ut?

Det ser bra ut nå (riktignok på en annen maskin enn jeg brukte før i dag). Jeg husker ikke den nøyaktige ordlyden fra i dag formiddag heller, men det ser ut til at du har forkortet den?
 

hvoslef

Student
Det ser bra ut nå (riktignok på en annen maskin enn jeg brukte før i dag). Jeg husker ikke den nøyaktige ordlyden fra i dag formiddag heller, men det ser ut til at du har forkortet den?

Det kan være at du ser en annen versjon enn du så tidligere idag. Fordi den rullerer på tre forskjellige versjoner, hvor headlineren er forskjellig, både i lengde og i ord.
 

ellaro

Medlem
Hvordan er det med å lage en Paypal knapp så får du betalt før du sender ut? Lekte meg litt i gratisversjonen av Unbounce og brukte html til å lage Paypal knapp. Ser ut som det fungerte.
 
Topp