Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tilbakemelding på Matnyhetene.no

Stoppet

Banned
Jeg har laget en side under titelen Matnyhetene.no. Det hadde vært fin med tilbakemeldinger på layouten til sidene. Man har så lett for å gå seg blind i sine arbeider.
 

Travellingman

Nettgrunder
Siden var fin den ;) Neste steg blir vel å oversette themet du bruker.

Ellers så ser jeg du annonserer for one.com som er en webhost som få liker her inne. Håper du selv ikke bruker de....
 

Stoppet

Banned
Hvorfor ikke one.com?

Hvorfor er det så få som liker one.com? Hva anbefales eventuelt?
 

selbekk

Medlem
Noen tanker:

- Oversett themet til norsk, som Travellingman nevnte. Det ser så "hyllevare" ut når det åpenbart er en ferdigkjøpt løsning som er brukt, og som ikke engang er 100 % tilpasset markedet du går mot.
- Hvorfor trenger du både en vimeo OG en youtube-kanal? Videre ser jeg ikke at du har laget noe materiale der selv enda - og jeg ville kanskje vært forsiktig med å reklamere for disse før dette var på plass.
- Taglinen din er dum. "Nyhetene samlet på en plass"?
- Logoen din er enten for enkel eller for liten - jeg klarer ikke å bestemme meg helt for hvilken.
- ikonene for sosiale medier burde vært høyrejustert. Eller du burde i alle fall prøve det og se om det flower bedre.
- Halloween staves med to L-er ;-)
- Når jeg trykker på den røde "Nyheter" knappen ved siden av "siste nyhetsposter" (som forsåvidt er altfor nærme den røde knappen, og burde lese "siste nyheter" eller ikke stå der overhodet), så kommer jeg hit. Det samme gjelder visst mange av de fargede overskriftene.
- Det er altfor mye content og altfor mye å fokusere på "above the fold" (før du scroller). Siden dette er en ny side, ville jeg kanskje inkludert en liten "hvem er vi og hva får du ut av denne siden" notis. Den har du i dag klistret nederst i footeren. Tenk deg om - hvis du kom inn på en ny side - ville du ikke heller fått en intro med en gang siden loadet, istedenfor å scrolle helt ned, for så å myse på grå skrift på sort bakgrunn?
- Footeren din er kjedelig. Du kan gjøre så mye moro og funksjonelt i en footer - ta en titt her for inspirasjon.

Alt i alt en fin side, men det kommer ganske tydelig frem (i alle fall for meg) at dette er hyllevare som du ikke har brukt så veldig mye tid på å få 100%. Put in the effort, and your viewers will return and multiply.

Happy coding! :)
 

Ole Avranden

utvandret
Matnyhetene.no er en nyhetsside innen kategoriene mat, drikke helse og livsstil. Både mat, drikke, helse og livsstil er tema som opptar mange. Så leter du etter nyheter og tips rundt mat, drikke, helse og livsstil har du her et godt utgangspunkt.

:eek:


Bortsett fra det litt flaue forsøket på keyword-stuffing, så synes jeg nettstedet ditt ser lovende ut. Kjør på i samme stil i en periode, så justerer du litt etter hvert som du får erfaring med hva som fungerer og ikke fungerer.
 

Stoppet

Banned
Skal du ha noe billig og bra så gå for Hostgator eller norske proisp.no
Har selv bare dårlige erfaringer med One.com og alle mine kunder som leier der pleier jeg å få til å skifte.

Men hvorfor frarådes One.com? Kan dere være litt mer konkrete? Jeg har brukt det en stund og har ikke nevneværdige negative erfaringer. Men nå har jeg da heller ikke noe å sammenligne med.
 

Ole Avranden

utvandret
One.com er helt greie de sett i forhold til at man betaler fint lite hver måned. Kundeservice er nødvendigvis skalert etter månedsprisen, og kvaliteten kan ikke sammenlignes med de beste leverandørene - men det er heller ikke nødvendig for majoriteten av norske websider.

De fleste trenger bare sånn omtrent det One.com leverer.

Er du fornøyd med One.com, så blir du bare hos dem :)
 
Topp