Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tilbakemelding på min nye nettside Tidsstyring.no

drlinux

Konsulent i PHP og Linux
Er ikke bannerbildet (klokken) litt stort? Det tar det meste av den tilgjengelige plasse, uten å ha noe særlig budskap.

Ellers synes jeg det ser både stiligt og "seriøst" ut! Ble dog litt skremt av bildet i den midterste artikkelen. Trodde det var Odd Roger Enoksen.. :eek:
 

Miniforetak

Medlem
Er ikke bannerbildet (klokken) litt stort? Det tar det meste av den tilgjengelige plasse, uten å ha noe særlig budskap.

Ellers synes jeg det ser både stiligt og "seriøst" ut! Ble dog litt skremt av bildet i den midterste artikkelen. Trodde det var Odd Roger Enoksen.. :eek:

Jo, bannerbildet er uhensiktsmessig nå. Det skal bli mer dynamisk, og vise forskjellige aktuelle temaer, kurstilbud osv etter hvert :)
 

malta

Medlem
Denne nettsiden fremstår som meget profesjonell. Jeg liker veldig godt hvordan du bruker eget og samarbeidspartneres navn og klart og tydelig presenterer hva du tilbyr. Tommel opp!
 

TT D

New Member
Siden ser veldig flott og proff :) Thumbs up

Kun en ting jeg vil sette fingeren på og det er kontakt siden, ved første øyekast ser det ut som om en må til din andre nettside for å kontakte deg/firmaet.



Kanskje byttet litt rundt og gjort noe f.eks slik;

Kontakt oss på post@tidsstyring.no

Vennlig hilsen
Pål Stavrum


Besøk gjerne også mitt andre nettsted, Miniforetak.no, som gir tips og råd om drift og økonomi i bittesmå foretak.
 

Miniforetak

Medlem
Takk for innspill og godt poeng, TT D. Den skal jeg justere.

Skylder forresten å opplyse at det er Sircon i Trondheim som har laget design. De skal ha mye av æren for de gode skussmålene :)
 

RAH

Medlem
Jeg liker siden og innholdet, thumbs up! :)

Jeg ville flyttet sidebar'en til høyre side. Dette på grunn av at vi leser fra venstre side og jeg følte teksten i sidebar'en var forstyrrende for starten av hovedinnholdet.

Ellers godt jobbet! :)
 
Topp