Litt rett-fra-levra-førsteinntrykk-tilbakemelding:
hvorfor står det Alyeska på logoen og
Introduksjon | fundarenhold.no i URLen?
- hvorfor har du TOTALT urelaterte stock photography bilder i bildeserien din?
- punchlinene du har valgt er vel greie - men jeg føler egentlig at bildeslideren du bruker er påtvunget deg av at "alle har en", og at du ikke har noe mål og mening bak din. Mitt forslag er at du enten finner en mening med den, eller dropper den til fordel for et statisk bilde.
- Spesielt gitt hvordan bildeslideren din er utformet i dag, er det ingen vits i å ha navigasjonen for den synlig. Hva er use caset liksom? "Åh det slagordet var kult - det skal jeg se på litt mer?"
- Breadcrumb-navigasjonen på websiden din er litt frustrerende. For det første - hvorfor skulle brukeren trenge å se den på forsiden? For det andre - den flytter rundt på seg. På
denne siden er den under hovedillustrasjonen. På
denne siden er den over intro-teksten. På
denne siden er den under info-teksten. Jeg savner. Uten et fast tilholdssted forsvinner mye av nytten en slik breadcrumb har for brukeren. Til slutt skal det sies at litt av poenget med en breadcrumb er å kunne navigere ett hakk tilbake i en dyp navigasjonssti - samt å vite hvor på siden du er til et gitt tidspunkt. Brukeren av din side får ingen av de fordelene - og du kan like så godt vise hvor du er på siden ved å bruke ":active"-states i navigasjonen din.
- Navigasjonen din har - for meg - feil rekkefølge. Det viktigste for kunden til venstre, annen "fordypelsesinfo" til høyre. Forslag: Vaskehjelp - flyttevask - trappevask - priser (egen side) - blogg - om oss - kontakt
- Er funda renhold / alyeska et renholdsfirma som kun ansetter modeller? Hvis ikke ville jeg tatt noen bilder av dine herlige ansatte istedenfor å bruke åpenbare stock photos. Det viser at du er mer stolt av bedriften din, og at du stiller deg bak dine ansatte og deres kvalitetsarbeid. Er de kamerasky? Den overtalelsesjobben klarer du nok!
- Det er mye "vi er så flinke, at du bare må booke oss" yada yada tekst på forsiden, og lite "jeg var kunde av disse folka, og de var kjempebra" testimonials fra kundene deres. Andres skryt selger bedre enn ditt eget.
- På
denne siden: Det heter "Fordelene våre", ikke "Fordelene våres" (på årtli' norsk, that is). Legg også merke til ?: kombinasjonen rett under.
- Jeg kan ærlig talt ikke se hvorfor i all verden jeg skal følge et vaskeselskap på Twitter.
- I footeren så står det (c) 2013 - FundaRenhold.no. Bytt ut (c) med © og FundaRenhold.no med Funda Renhold.
- I navigasjonsmenyen din har du noen ikoner. De gir ikke mening, gitt hva som står ved siden av dem.
- Du bruker to forskjellige social media ikoner. Foreslår at du bruker én av de, og i alle fall gjør de over navigasjonen litt mindre gjennomsiktige.
- Skill ut prislisten din på en egen side, og la kontaktskjemaet få hele sidebredden på kontaktsiden. Fjern "Emne"-feltet, og "telefon"-feltet også, om du ikke absolutt MÅ ha det av en eller annen grunn. Jo mindre det er å fylle ut - jo mer fristende er det å fylle ut et skjema og kontakte dere.
- Skift ut adressen /blog med /blogg.
- Og mens jeg er inne på norsk-engelsk og bloggen din, så ville jeg anbefale deg å oversette templatet sin date-time-author-category-tag, slik at du unngår flauser som "Posted on November 18, 2013 by Funda Renhold in Flyttevask, Nyheter, Renhold". Forfatter kan du vel også pent droppe, siden det alltid er (og alltid forventes å være) dere som har skrevet deres egne blogginnlegg.
Generelt sett mener jeg at siden din mangler fokus og de siste 10 % "care" for å fremstå best mulig. I tillegg synes jeg designet var "så 2008", og at det stinker av et sterilt template som ikke har blitt gjort så mye med. Gjør deg flid med uttrykket firmaet ditt gir utad, se fremover teknologimessig og vær grundig - så skal du se at mengden oppdrag går oppover!
Håper du fikk noen tips
Lykke til med bedriften!