Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tilbakemelding på poll-tjeneste

Demilio

Medlem
Jeg har satt opp en polltjeneste som lar brukere opprette egne poll's for å deretter plasserede i sin blogg eller på sin hjemmeside. Altså noe dere sikkert har sett før. Men, jeg syntes det var litt morsomt og tenkte kanskje noen hadde behov for en slik tjeneste, men hva mener dere? Tror dere dette er dødt løp eller kan det være interesse her?

Er poll kommet for å bli? :) Tar gjerne tilbakemelding på design/brukervennlighet også. Er definnitivt rom for endringer.

Gratis Poll
 
Jeg har satt opp en polltjeneste som lar brukere opprette egne poll's for å deretter plasserede i sin blogg eller på sin hjemmeside. Altså noe dere sikkert har sett før. Men, jeg syntes det var litt morsomt og tenkte kanskje noen hadde behov for en slik tjeneste, men hva mener dere? Tror dere dette er dødt løp eller kan det være interesse her?

Er poll kommet for å bli? :) Tar gjerne tilbakemelding på design/brukervennlighet også. Er definnitivt rom for endringer.

Gratis Poll

Jeg kjenner ikke til andre norske nettsteder som lar deg lage egne polls, og det er vel i så fall sannsynlig at du greier å kapre en nisje (behovet for polls på hjemmesider/blogger er vel der i utgangspunktet).

Skal ikke påberope meg noen form for ekspertise relatert til design/brukervennlighet, men noen ting faller meg likevel inn når jeg besøker/bruker forsiden:
1. En logo må på plass. "Gratis Poll" øverst til venstre holder ikke.
2. Alt av tekst bør oversettes til norsk.
3. Sørg for at alle linker virker.
4. Hva er dette med "5 Poller er oppdatert og levert" og "4 Har besvart spørsmål"? Kan ikke se at dette har noen sammenheng med resten av nettsiden.

Jevnt over var "templaten" uansett svært passende til nettstedets formål.
 

Demilio

Medlem
Takker og bukker for god feedback. Det er selvfølgelig noe av dette jeg har på lista mi, men mye nytt å t tak i også! Skal jobbe litt med dette.

Dette med 5 poller levert og 4 besvart er antall poller som ligger aktive på tjenester nå og antall svar de har fått. Ikke stort enda for å si det slik, men litt usikker på om jeg skal markedsføre med penger her eller kun kjøre litt enkelt i starten. Uansett en ekle og billig tjeneste å ha som kan være ety godt tilbud for noen :)

Takk igjen for feedback
 
Dette med 5 poller levert og 4 besvart er antall poller som ligger aktive på tjenester nå og antall svar de har fått.

Hehe, gikk tydeligvis litt raskt i svingene når jeg tittet over.

Ikke stort enda for å si det slik, men litt usikker på om jeg skal markedsføre med penger her eller kun kjøre litt enkelt i starten.

Vil vel anta at den potensielle målgruppen rett og slett kommer til å søke etter "poll blogg" el. når de trenger det, og at å ranke øverst i søkemotorer i så fall bør være en prioritet. Hva av markedsføring tenkte du på?
 

Demilio

Medlem
Se er absolutt en mulighet. I fht markedsføring kan det være aktuelt å lage en kort aftereffects video som viser konseptet og kanskje legge en tusenlapp eller 2 i den for å se om folk melder seg
 
Topp