Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tilbakemelding på rosa nettbutikk med barneklær, please?

bente_jente

Medlem
Hei hei!

Jeg har brukt dette forumet aktivt i oppstarten av min nettbutikk. Den har nå vært oppe i ca 6 uker, og jeg er klar for dommen! (tror jeg)

Butikken er rettet mot mødre og bestemødre eller andre som vil kjøpe kjoler til sine søte små prinsesser. Ja, den er knall rosa. Nei, det er ikke så ille som det høres ut. (og planen er at det skal komme en annen bakgrunn, men designeren gjør det som en vennetjeneste så det tar den tida det tar).

Hva synes dere?

(vær litt snille da...)
 

Ole Avranden

utvandret
Siden ser bra ut! :)

Enkel side som gjør akkurat det den skal: Vise produktene, og det gjør den på en ryddig og enkel måte.

Litt tekstur inn i det rosa for å bryte den opp litt, så er selv den fargen grei nok.

Det som derimot ikke fungerer så bra er den blå kontrastfargen som er brukt i menyen. Den står ikke så bra mot rosa, og bør enten endres til noe som harmonerer mer, eller bryter mer.

Tommelen opp fra meg!
 

bente_jente

Medlem
Takk for tilbakemelding!
(Dere må gjerne skrive noe alle dere andre som var innom siden også ;) )

Jeg skjønner kommentaren med den blå fargen, men bakgrunnen skal være hvit/grå med rosa og blå/grønne elementer i, så det vil se mer riktig ut etterhvert. Håper jeg. Men det er notert.
 

Yngve Larsen

E-commerce ekspert
Flott butikk!

Problemet på Android skyldes nok bildet du har lastet opp (logoen)
Logoen din er 975 pixler bred, noe som gjør at det ikke kan skaleres på noen telefoner.

Hvis du fjerner all alt det hvite på høyre side av logoen vil det kunne skaleres ned til telefoner også.

Screen Shot 2013-11-05 at 19.37.28.png
 

Tonny Kluften

Administrator
Jeg må ganske raskt avreagere med en sånn type bilde når jeg har vært på den siden der:
software-engineer-vs-lumberjack-who-has-the-best-job.jpg


Men du skal ha skryt av at det er veldig oversiktelig hva du har av produkter.
 

wi-media

Medlem
Veldig bra nettbutikk :)

Men jeg har et lite tips, du burde bytte ut "dolly" som vises på forsiden med et slideshow for diverse gode kampanjer. Du kan for eksempel vise gode tilbud, rabatter, høst tilbud osv...
 

bente_jente

Medlem
wi-meida, takk for det!

Jeg har flere annonser som skal på plass og det har vært flere der. Blant annet kommer det en annonse for julekjoler i løpet av kun kort tid. Tiden har bare ikke strukket til. :)
 
Topp