Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tilbakemelding på Ungdomsbedrift nettsted.

abc1234

Medlem
Heisann :)

Har akkurat blitt ferdig med Prima UB sin offisielle nettside, Prima UB

Hva syntes dere? Noe jeg kan gjøre anderledes for å få siden til å se enda "bedre" ut?
 

Beergear.no

Medlem
Syns siden var fin!

Litt OT,Men en ting som slo meg.
Hva med å selge den for 100 i vanlig eske slik dere gjør, og la folk kunne velge å betale f. Eks 60 kroner ekstra å få en pen gave eske.
Skulle jeg gitt den bort hadde jeg gjerne betalt det for å få en penere eske.
 

Speca

Medlem
1. Jeg ville gått en runde med hva som står på siden. F.eks " Vi i Prima UB selger". Fjern Vi i, ettersom det bare er smør på flesk. (Står det slik i Forretningsplanen også, så regner jeg med at det kommer til å bli kommentert)

2. Det står nordlysteinen. Det er vel nordlyssteinen dere mener? Hvis vi deler opp ordet, så blir det nemlig nordlys teinen, altså en fisketegne med nordlys eller nordly steinen. Så jeg regner med at dere vil ha en S ekstra.

Så i forhold til punkt 1 og 2. Ta en runde med rettskrivning. Spør gjerne deres lærere/veiledere/mentor om hjelp til det.

3. "Bestill her", kutt ned til bestilling. Men kanskje det største ankepunktet på alt sammen. Hvorfor har dere ikke bestillingen liggende på det samme domenet, under det samme designet? Dette må inn, for med ett nytt vindu utenfor designet, så mister dere kjøpere her. I tillegg så er det en blanding av norsk og engelsk under bestilling, som er lite heldig.

4. Slik designet er på "Kvalitet", "Design" og "Pris", så forventer man at dette er knapper som vil gi noe når man klikker, men det er bare menybokser. Ser ikke slikt ut, i utgangspunktet.

5. Ton ned størrelsen på Facebookboksen. Den blir fryktelig ruvende og stjeler mye oppmerksomhet. Er målet å ha flest mulig likes eller flest mulig salg. F.eks En feit manns bekjennelser har en størrelse på facebookboksen som dere burde ha nærmet dere.

I det store og det hele, så ville jeg skrevet om hovedsiden til å dreie seg kun om salg av steinen, og ikke tenke for mye på hva steinen er, satt i den innovative konteksten dere er. Så ville jeg lagt inn mer om den innovative delen på selve produktsiden, alternativt "om oss".

Tar man spesielt med hva som står under kvalitet og pris, så virker dette mer som useriøst stikk til UE og de andre UB'ene dere konkurrerer med, fremfor at dere skal selge flest mulig steiner. Skarve hundrelappen høres kanskje fint ut på "finnmarsk", men for meg blir det bare useriøst. I det store og det hele, selg produktet bedre, og ikke klipp/lim fra forretningsplanen.

(Og nei, jeg jobber ikke for UE, men har hatt studentbedrift(SB), og er i dag mentor for en SB.)
 
Topp