Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tilbakemelding på webshop - dittskilt.no

n0stra

Medlem
Er i utgangspunktet ganske stolt over å ha fått satt opp flere butikker på samme shoppingcart med magento og forskjellige domener slik jeg ville ha det. Det har blitt vel mye fokus på systemet i bunn kan man si og mindre rent grafisk.

Denne ligger på samme som veggfolie.no sitt system men jeg tenkte at det var greit å kjøre en annen profil siden førstnevnte har 80 prosent kvinner i målgruppa. I tillegg har vi her 3 hovedprodukter som leveres i forskjellige fargevarianter slik at man ikke har det samme behovet for hverken hundrevis av produkter eller kategorier. Den er litt mer "firkantet" kan man kanskje si.

Any comments? Er kun lagt inn et enkeltprodukt foreløbig, usikker på hvordan vi skal gjøre det med kundens valg, rekkefølge osv. På sikt er ønsket å ta seg råd til en egen generator hvor kunden kan leke seg så mye h*n vil.

Og ja, adressen er Dørskilt - Dittskilt.no om det ikke var klart fra overskriften.
 

hohohoo

Medlem
Best-selger med bindestrek, og så kan man jo diskutere inn i evigheten om andre farger på "kjøp-knappen" har noen verdi. Men du lager rett og slett veldige gode butikker.
 

JKnutsen

New Member
Fin nettbutikk, fikk selv aldri til homepage'en på Magento, ble alltid stygg hos meg :p

Bare lurer på en ting.. Har du oversatt Magento selv..? Hvis ikke, hvor fikk du tak i oversettelsen? Ellers er jeg veldig interessert i den :D
 

n0stra

Medlem
Fin nettbutikk, fikk selv aldri til homepage'en på Magento, ble alltid stygg hos meg :p

Bare lurer på en ting.. Har du oversatt Magento selv..? Hvis ikke, hvor fikk du tak i oversettelsen? Ellers er jeg veldig interessert i den :D

Noe har jeg oversatt selv men det meste er tatt fra den norske standardoversettelsen.

Begynner å få Magento "litt" mer i blodet nå enn da jeg startet for et år siden. Gøy å se at man begynner å kjenne igjen andre butikker som også benytter systemet, flere og flere norske butikker nå som popper opp. Så nettopp en med stor reklame på dagbladet også.

Greiest å basere seg på white theme eller et basistheme med grafiske elementer når man skal bygge en ny side, samt ikke prøve å finne opp kruttet på nytt.
 
Topp