Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tilbakemelding på www.opena.no

zechi

Medlem
oh, kult!

Når det gjelder produktet så var jo det genialt.
Og når det kommer til siden, så synes jeg det var veldig ryddig, lyst og gikk veldig rett på sak (positivt) når det kom til hva siden er, hva produktet er og hva dere vil frem til.
Alt i alt en enkel og bra side.
 
Liker designet deres, så dem på kickstarter. Det finnes flere konkurrenter opptrekkere som en del av dekselet. Mye mulig jeg hadde kjøpt en selv om jeg fortsatt hadde hatt en iphone.
 

Dag Frogner

Supermedlem
Dagens kommentar Tulla, antall sider har da ingenting å si for om det er scam eller ikke?

Syntes dette var et artig produkt, men kanskje litt stiv pris?

Og jeg antar dere er kjappe til å endre litt på den når (om) iPhone 5 kommer til sommeren? :)
 

Christoffer

Medlem
@Zechi Takk for det, var akkurat det vi prøver på:)

@TorsteinO Tenkte du på det oransje mot det lyse oransje/rosa?

@abroke Takk^^ Kickstarter er genialt, ser at det er noen spillere på norsk bane snart og.

@Dag_Frogner For at vi i det hele tatt skal tjene penger på det så er dekningsbidraget nødt til å bli slik, det er tross alt et ganske kvalitets deksel (tåler mye og multifunksjon;) Og får se an på iPhone 5:)


For de som ønsker, så kan vi prøve å få til en dropshipping avtale.
 

zechi

Medlem
Jeg personlig synes det er veldig enkelt og ikke noe unødvendig allerede jeg. Og fargene må virkelig ikke være apple/iphone-ish. Men det er min mening :D
 

zechi

Medlem
Det jeg synes passer med siden Torstein er ikke det at det er ruteark i seg selv, men at det passer med resten. Skrivefeltene er hvite, "kontak oss""om oss" osv har rutemønster i bakgrunnen sånn som er i hovedbakgrunnen.
Selvfølgelig har det ikke så mye med at det er rutemønster, men at det er lyst og ikke forstyrrende.
-Hadde sikkert fungert med samme design bare andre bilder/farger. Men foretrakk hvert fall at det var lyst.

Og jeg har aldri eid en iphone eller noe I-produkt :p Liker det ikke. Kanskje derfor jeg ikke liker tanken på noe I-design.
 

TorsteinO

Art Director & grunder
Lyst er bra, det er sant, men regel nr 1 for en nettside er at den passer til målgruppa, og når produktet som selges er tilbehør til iphone tror jeg nok vi trygt kan gå ut fra at målgruppa liker apples designstil. Ikke at man skal kopiere apple.com selvsagt, men mer gjennomtenkt ihvertfall. Hadde det vært noe matematikkrelatert eller liknende, da hadde rutearkene vært på sin plass (jeg tror fremdeles jeg ville ha valgt andre farger), men til øl og moro? Nix nei njet.
 
Topp