Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tilbakemeldinger for Kretaferie.net

Dag Frogner

Supermedlem
Det er jo ingen regler innen webdesign, men dette ser jo veeeldig 1990 ut og er i min mening med å trekke inntrykket av hele siden en del ned.

Det er heller ingen av menypunktene som fungerer og når man klikker på "Book flyreisen her", så kommer man bare til hovedsiden.
 

Tony J

Alle skal få
Synes du har fremgang i både design (oppsett) og artikkelskriving. Du må nok bli flinkere med fargevalg til sidene dine. Er uenig i at du skal bytte fra å kode selv til WP. Du kan godt kombinere, men for egen utvikling så lærer du mest slik du gjør nå. Det finnes flere sider på nett som viser hva slags farger som hører sammen og som øynene liker å se på. God Jul
 

OldHP

Medlem
Ok takk for svar.. er vel enig i at det er veldig 90.. så har redigert den litt.. tilbakemeldinger ville vært fint..
 
Sist redigert:

malta

Medlem
synes dette var en av de bedre IM sidene jeg har sett, spesielt i forhold til innhold. designet, selv om det ikke er 2012 er det heller ingenting å si på. hvem bryr seg egentlig om design? designet skiller klart og tydelig mellom de forskjellige enhetene på siden og mellom artiklene... jeg synes egentlig det er ganske forfriskende å se andre sider enn de typiske wordpress-bloggene.

kroatia-sidene til magnus tangen er et annet eksempel.

forfriskende retro.
 
Topp