Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tilbakemeldinger på Barnebøker.net

Dag Frogner

Supermedlem
Jeg kjøpte www.barnebøker.net for ikke så lenge siden og har siden da gitt den en "total makeover". Den kjørte allerede på WP, men jeg har byttet design og layou, og istedet for å ha en vanlig meny, har jeg valgt å heller kun ha sortering ved hjelp av en funksjon som finnes i themet.

Jeg jobber litt med å finne et passende bakgrunnsbilde, men bortsett fra det, tror jeg nok designet i hovedsak vil forbli slik det er nå.

Tar gjerne i mot synspunkter på design, brukervennlighet, info`en som ligger der om de forskjellige bøkene, SEO etc etc...
 

Per

Medlem
Synes siden er bra. Oversiktlig og informative tekster. Skulle jeg pirke på noe, så kunne jeg ønsket meg anbefalt alder på omtalen av hver enkelt bok. Synes også teksten
Bruk knappene under til å sortere bøkene etter alderstrinn muligens kunne byttes til

Du kan bruke knappene under til å sortere bøkene etter barnets alder. Men det er bare min mening da. Synes siden er veldig bra
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Liker slike "enkle" sider.

Jeg synes det er bedre å åpne nettleseren i nytt vindu når man klikker på Kjøp her-knappen.
Om-siden burde vel ikke ha "Hva syntes du om denne boka" (siden det jo ikke er snakk om noen bok).
Det er kanskje ikke helt korrekt å spørre "Hva syntes du om denne boka"? Tenker du at de besøkende kommer til siden ETTER at de har shoppet boken? Her snakker vi jo om populære bøker som de fleste kjenner(?) - kanskje bedre å skrive "Hva synes du om denne boka"?

Hilsen flisespikkende überlærer
 

Dag Frogner

Supermedlem
Per: Når man er på forsiden er jo bøkene sortert etter alderstrinn, så der ser du jo hvilke bøker som passer til hvilken alder. Ellers takk for tips om endring av tekst. Din versjon er nok bedre. :)

Rune: Enig ang kjøp her, men jeg kan kun legge inn en url i et felt og that`s it. Skal sjekke muligheten for å kunne åpne i nytt vindu ved å trikse litt med koden.

Har fjernet stjernene fra "Om"-siden, har ikke tenkt på at disse selvfølgelig kommer på alle sider, og må fjernes manuelt.

Og det er bare fint med pirk, jeg prøver å få språket helt rett, men ser at jeg har bommet litt der ja. Så skal det vel sies at jeg muligens har brukt syntes/synes om hverandre i en god del år. :D
 

Per

Medlem
Masse riktig tror jeg. det jeg mente med anbefalt alder på omtalene var bare at når bestemor trykker på bildet av Mio min Mio kan hun se med en gang om det passer barnebarnets alder. Var bare en tanke og slettes ikke nødvendig:). Tror det har sneket seg inn en trykkfeil i setningen Du kan sortere bøkene osv. Det skal vel være ved i stedet for vel?
 
Topp