Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tilbakemeldinger på community

eightworx

Art Director
Hei,

Stille ifra meg, eller annet enn klaging er det stille fra meg men jobber forsatt og tenkte å få litt kontruktiv kritikk utenfor firmaet.

Siste jeg har rotet med er ett felleskap for pedagoger i Jyllan Danmark (Ungår å nevne navn så vi ikke havner på google) Det er ett godt gammelt community hvor du kan lage profil (Be my guest å prøv dere fram) få venner, skrive artikler og diskutere i forumet (Sitet er live så hold testing på artikler og forum til ett minimum) Man kan også søke jobber, legge ut jobber hvis man er arbeidsgiver, oprette grupper hvor man kan dele filer og få/dele inspirasjon rundt faget.

Dette er laget for en kunde jeg har ingen faglig kompetanse innenfor området så aner ikke hvordan dette vil gå men de håper på en 5000 brukere innen ett år noe jeg synes høres rimelig ut hvis man ser på tilsvarende sider som eksisterer i Danmark idag.

Sitet er som sagt live og kunden er svært fornøyd (selv om de nå holder på å publisere og fylle inn på siden selv) Men på ett titspunkt skal vi ta dette til neste level og lage nye funksjoner og videreutvikle siden for annonsering. Derfor tenkte jeg det kunne være godt med noe konstruktiv kritikk. Siden er programert i fra bunnen har ikke brukt noe ferdig annet en wysiwyg editoren som blir brukt på forumet og i backend. Og prosjektet var ferdig ett snaue 260 timer inkludert konsulet arbeid.

Here we go:
http://tinyurl.com/42a66su


(Er en feil på forsiden, men noe må de rette på selv)
 
Sist redigert:

picxx

Well-Known Member
Konstruktiv kritikk:
Har du noe som helst peiling på SEO eller er du kun designutvikler for denne portalen? SEO stinker...det brukes ikke engang title tag på forsiden på siden.

Ser man bort fra den møkka dårlige SEO jobben synes jeg du har greid å implentere en god del funksjoner med stil. Siden er ikke akkurat high end, men helt klart brukervennlig.

Med litt mere jobbing på siden vil jeg tro den kan hevde seg innenfor segmentet du/dere satser på her.
 

eightworx

Art Director
Hei og takk for tilbakemelding.

Kunden har utelukkende kun betalt for utvikling av siden, seo er ment som next step. Men når det kommer til title tag, keywords osv. er dette noe admin selv har kontroll på fra back end. Han har fått opplæring i hvordan han selv setter dette in men kan ha glemt det.
 
Topp