Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tips til nettbutikkløsning

padda

New Member
Hei, Vi har i dag en liten nettbutikk som er bygget på opencart og vi har 4-5 salg pr mnd, ikke store greiene men vi har selvsagt ambisjoner om og selge mer.

Kjenner jeg begynner og bli dritt lei av opencart, spesielt ting som dårlige språkpakker, frakt moduler som ikke har blitt oppdatert på 3 år og angrefristskjermaer som ikke fungerer.

Vi ser derfor etter en løsning som har alt ferdig slik at vi kan fokusere på salg og ikke på drift, har sett litt på 24nettbutikk, mystore og trollweb. Trollweb ser veldig bra ut men de blir nok litt for dyre for oss

Noen som har noe erfaring med nettbutikkløsninger som helst er bygget på magento som ikke koster mer en 1500 kr pr mnd?
 

IAS WEB

New Member
Hei, ser dere er interessert i en webshop løsning :) send meg en e-post til iver@iasweb.no med noen ord om hva dere ønsker så finner vi nok en løsning sammen som passer for begge partner

Mvh
Iver
Daglig leder - IAS WEB
 

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Hvor mange artikler har du i butikken, og hva er gjennomsnitts ordrestørrelsen i kroner/varer?
Med 5 salg i måneden... da bør du fint kunne kjøre på et åpent oppsett som ikke koster noenting når det først er satt opp. F.eks. woocommerce med stripe.
 

padda

New Member
Hvor mange artikler har du i butikken, og hva er gjennomsnitts ordrestørrelsen i kroner/varer?
Med 5 salg i måneden... da bør du fint kunne kjøre på et åpent oppsett som ikke koster noenting når det først er satt opp. F.eks. woocommerce med stripe.

Vi har ett 50 talls produkter i dag og ett produkt koster i snitt 2000 kr
 

Manol

New Member
Hei!
Mystore er best forhold til andre norske leverandører. Jeg har brukt i 4 år. Det er veldig lett å bruke samt de er flinke med søkemotor optimalisering.
 

ptomter

Medlem
Hei!
Mystore er best forhold til andre norske leverandører.

Fint at du er en god brukerfaring med mystore, men skulle gjerne like hva du baserer dine meninger på er best i forhold til andre leverandører?


Jeg har flere kunder på Magento og Woocomerce som mener vi er bedre i forhold til Mystore på blant annet oppfølgning og kundesupport. Bare i Norge alene er det flere hundre leverandører av netbutikker som basserer seg på et 30 talls forskjellige løsninger både egennutviklet og utviklet av andre, så tviler på at du har testet alle ut ;)

hvilke andre leverandører har du brukt? Hva er så bra med Mystore i forhold til de du har brukt?
 

Manol

New Member
Du har rett jeg har ikke testet alle leverandører. Padda har spurt om 3 forskjellige leverandører. Og jeg svarte mystore etter min erfaring.

De har veldig fint regnskap
Bra betalingsløsninger
Mang app som du kan bruke.
Veldig veldig brukervennlig plattform og oversiktlig kontrollpanel.
Veldig proffe maler.
Grei pris forhold til tjenester som de leverer for firmaer som ønsker lave kostnader.
 

ThomasTr

New Member
24nettbutikk enkelt og bra synes jeg. Noe av det bedre jeg har brukt ihvertfall, og jeg har testet endel :) Bla veldig godt kjent med magento og woocommerce.

Men 24nettbutikk er jeg veldig fornøyd med servicen, og at kontrollpanelet er så utrolig rent og oversiktelig. Samt alle andre aspekter bare funker og går raskt.
 
Topp