Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Trenger en flink designer/utvikler

Da er jeg nysgjerrig. Hva lød tilbudet på?

Jeg ønsker ikke å kommentere tilbudet, men det var et høflig svar om at de kunne lage sidene for en betemt pris og arbeid utover dette ville ha timepris.

I tillegg har jeg fått noen meget høflige henvendelser på pm her også som jeg vil holde videre kontakt med.
 

peterandrej

pensjonert moderator
Det som menes er at den som lager sidene bør ha kunnskap om sosiale medier og kunne bruke det aktivt i utviklingen av nettstedet. Jeg ser nettsider som er veldig gode på det og sider som bare har en standard facebook- eller twitterlogo som link til siden. Jeg ønsker en som er flink med å implementere sosiale medier på siden.

Dette er jo bare svada. Du må være konkret når du skal handle tjenester av denne typen. For eksempel: "når man kommenterer et innlegg skal man kunne velge å autoposte kommentaren til sin facebookprofil".

Desto mer konkret du klarer å være, desto riktigere pristilbud vil du få. Klarer du ikke å beskrive det du mener kan du vise til andre sider som har den funksjonaliteten du er ute etter.
 

ptomter

Medlem
Jeg støtter meg opp under det flere sier her. Jeg ønsker også å komme med et tilbud /fastpris ol, men slik som jeg har lest det sitter jeg igjen med flere spørsmål enn svar. Det er viktig at du lager en litt mer utfyllende arbeidsbeskrivelse. Du kan heller spørre her om det er du lurer på i den forbindelse, men da vil folk i hvertfall kunne gi det et mer konkret tilbud når denne er klar.

Ta eksempelvis en stor prisforskjell på en side kan være design: Skal du ha egenutviklet/unikt design er dette en kostnad som for kan være et høyt firesifret tall, mens hvis du skal ha en gratis mal/design kan dette sikkert gjøres til en brøkdel av prisen.

Ser fram til mer informasjon om hva du ønsker.
 
Topp