Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Trenger hjelp: mailsnoking og logg

Kort fortalt har jeg oppdaget at en bekjent har vært inne i min Outlookmail og snoket.

Spørsmålet er om det er mulig å finne ut hvilke mail som er lest? Det er kun snakk om et tidsperspektiv på halvannen time og jeg vet når, så er det mulig å finne en logg, finner jeg lett ut hvilke mail som er lest.

Ny mailadresse vedkommende ikke har tilgang på er selvfølgelig opprettet, men jeg vil svært gjerne vite hvilke Mail som er lest.

Er det noe som vet om det er mulig å finne ut?
 
Ja, jeg kan skifte passord nå, men skaden er allerede skjedd.

Jeg mener absolutt det er snoking når noen logger inn på mailen min og leser mine private mail. Det går på tillit. Han opprettet mailkontoene og passord for årevis siden og vi har hver våre brukere på pc'en. Det har ingenting å si for meg at han hele tiden har hatt muligheten til det, man gjør ikke sånt likevel.

Jeg anser det som snoking og det betyr mye for meg å finne ut hvilke mail han har lest.

Er det noen som vet om det er mulig å finne ut?
 

zapotek

Medlem
Kort fortalt har jeg oppdaget at en bekjent har vært inne i min Outlookmail og snoket.

Spørsmålet er om det er mulig å finne ut hvilke mail som er lest? Det er kun snakk om et tidsperspektiv på halvannen time og jeg vet når, så er det mulig å finne en logg, finner jeg lett ut hvilke mail som er lest.

Ny mailadresse vedkommende ikke har tilgang på er selvfølgelig opprettet, men jeg vil svært gjerne vite hvilke Mail som er lest.

Er det noe som vet om det er mulig å finne ut?

Ikke annet enn overskriften til uleste mailer i Outlook vel har fet skrift, og uleste vanlig skrift?
(problemet er at det er mulig å markere enkeltmailer som ulest/lest slik man vil)
 
Topp