Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Trenger noen å hjelpe meg med nettsiden min

bellavista

Banned
Det er bare å holde siden oppegående, å godkjenne design, og oversette fra Engelsk til Norsk. Vanskelig å holde en nettside oppegående når du bare er en person.
 

Msites Ltd

Livsnyter
Det er bare å holde siden oppegående, å godkjenne design, og oversette fra Engelsk til Norsk. Vanskelig å holde en nettside oppegående når du bare er en person.

Hvis du ikke klarer å holde én side oppegående fordi du er alene ville jeg vurdert å finne på noe annet. Jeg ser ikke helt de store arbeidsmengdene på den siden din.

Søk heller råd og tips på hvordan du kan løse ting for å klare å gjøre dette effektivt, slik at du klarer å holde siden oppegående.
 

bellavista

Banned
Helst minst mulig, jeg har allerede blitt svindlet over 1000kroner, så har egentlig ikke så mye penger til det igjen. Men jeg har en god del Facebook sider med flere tusener fans, så det er bra å bruke til markedsføring.
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Haha, glimrende tråd. Godt med en latter tidlig på morgenen, men det er kanskje meningen med fritidsmoro? ;)
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Ikke ødelegg gleden nå, picxx. Berømmer Tonny for hans ekstreme tålmodighet og ironiske vittighet, dyder som ikke er prisgitt alle oss andre.
 
Topp