Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Trenger tips tips til printer/multifunksjonsskriver

appelsin

Medlem
Jeg skal skaffe meg en multifunksjonsskriver. Kravene er:

-Både printer og scanner i ett (multi)
-Kobles trådløst gjennom nettet
-Fungerer både for Mac og Windows
-Helst laserskriver
-Printer ut raskt
-Lav pris (kjøper gjerne brukt)

Hvilke multifunksjonsskrivere dekker disse behovene? Tips til merke og modell? Jeg har selv en printer som bare fungerer for Windows.
 

TMM

Medlem
Har en HP LaserJet Pro CM1415fnw som fungerer bra. Ikke verdens raskeste om du skriver ut mye, men funker stabilt og har wifi med AirPrint.

Kjøpte min for ca. 3 år siden, finnes sikkert nyere varianter.. høvelig kurant pris tror jeg :)



Jeg skal skaffe meg en multifunksjonsskriver. Kravene er:

-Både printer og scanner i ett (multi)
-Kobles trådløst gjennom nettet
-Fungerer både for Mac og Windows
-Helst laserskriver
-Printer ut raskt
-Lav pris (kjøper gjerne brukt)

Hvilke multifunksjonsskrivere dekker disse behovene? Tips til merke og modell? Jeg har selv en printer som bare fungerer for Windows.
 

Steve Cash

Medlem
Nesten ingen har bruk for fax, men det spiller jo ingen rolle om den følger med, så lenge resten er en bra maskin til en fornuftig pris. Jeg har forløperen, og er godt fornøyd med den, det eneste jeg ideelt sett ville ha hatt er papirskuff som rommer 500 kopier og full duplex. Men da ville også prisen ha vært en annen.
 

Britta

stoffdronning
@NilsF & Steve Cash: hvis du ser litt uover landsgrensen, det finnes faktisk en del land der det ikke er så uvanlig sende faks. F.eks. det tyske håndverk ;-)

Hilsen, Britta

PS. Har just kjøpt en Canon MC8230Cn via Elkjøp Bedrift, husker ikke om WiFi, men er veldig fornøyd med både scanning til PC eller email, kopiering og utskrifter. Hurtig.
 
Topp