Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Trenger webhotell med 50+ databaser

dennison

Medlem
Trenger webhotell med 50+ databaser, noen tips til hvilken leverandør som har dette? Helst norsk!
 

dennison

Medlem
takker for svar, sendt henvendelsene til host1.

Pong; takk for svar, men skulle helst hatt norsk.


- Ja holder på med eget utviklet cms system med mange funksjoner,
og for å legge til ting senere og oppdatere cms systemet for samtlige kunder så ønsker jeg 1 database til hver side.. men å ha alle samme sted, for å slippe og logge inn på 71 forskjellige webhoteller for å oppdatere. ;)
 

Nutz

Med lem
Spørs om ikke "alle" tvinger deg inn på en "reseller-konto", ofte med sånne "unlimited" -ditt og datt at det er en klausul som sier at du skal eie alle domenene.
 

dennison

Medlem
Kundene mine er ikke hvem-som-helst, men sidene som skal opp er sånt jeg tipper ingen gidder å hacke for å si det sånn. Har hatt oppe minst 400 slike sider uten at èn eneste en har blitt hacket. Det er ikke akuratt noe å finne.

Trenger dette nå da jeg har utviklet et eget CMS system som er ganske avansert og jeg ser til at vil få oppdateringer i fremtiden med flere moduler osv. derfor ha alle samme sted. ;)
 

Erlend

Medlem
Kundene mine er ikke hvem-som-helst, men sidene som skal opp er sånt jeg tipper ingen gidder å hacke for å si det sånn. Har hatt oppe minst 400 slike sider uten at èn eneste en har blitt hacket. Det er ikke akuratt noe å finne.

Ingen gidder å hacke? Mange hackere tar tilfeldige nettsider hvor de finner sikkerhetshull.
 

Kassimaja

Geocacher
Kundene mine er ikke hvem-som-helst, men sidene som skal opp er sånt jeg tipper ingen gidder å hacke for å si det sånn. Har hatt oppe minst 400 slike sider uten at èn eneste en har blitt hacket. Det er ikke akuratt noe å finne.

Nå har jeg sett de merkeligste sider bli hacket, så det å si at hackere ikke gidder å ta akkurat dine sider er kanskje litt naivt...
 

dennison

Medlem
Kan vel si det så enkelt som dette, sidene varer alt fra 2-3 mndr til 1-2 år.. ikke noe lengre, og de får kun innlinker, ingen som googler sidene osv.
 
Topp