Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Turside med blogg og nyhetsside.

Sk!ppy

New Member
Hallo!

Har et prosjekt på gang som jeg er litt usikker på om jeg har kapasitet til å fullføre selv for tiden, så lurer på hva andre tar for dette for å se om det er verdt å sette det bort.

Prosjektet er en turside hvor brukere skal kunne registrere turene sine. Den skal ha hovedsakelig to moduler:

Den ene er selve turdelen: Hver enkelt tur skal igjen være en liten "blogg" hvor de kan publisere tekst, bilder, videoer (ser helst at de kan laste direkte opp til siden, men embede youtubevideoer burde være fullt mulig det og) og kart. Kartet ønsker jeg at de på forhånd skal kunne definere en rute og så skal de på hvert blogginnlegg kunne markere hvor de har kjørt. Her må det være mulig å legge inn kommentarer.

En annen er en nyhetsdel hvor jeg skal kunne publisere sponsede artikler, egenskrevede artikler etc. Her er jeg ikke helt sikker på hva jeg vil annet enn en enkel nyhetsmodul, som jeg ønsker styres fra et kontrollpanel.

I bakgrunnen må det være et brukersystem. Vet ikke om det er nødvendig, men muligens binde dette opp mot facebook/openID som en mulighet?

Jeg har allerede et design kjøpt på themeforest som jeg ønsker å bruke.

Kan kontaktes på skippy@1337.no og PM her på forumet.
 
Topp