Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Twitter over meg i søke resultater

Julian Alois Barthel

Webmaster innenfor Reise
Hellu :)

Jeg skulle sjekke hvordan jeg ranker på forskjellige ord i Google..

Og merket at domene navnet mitt kom under twitter sitt ( Har twitter.com/opplevnederland ) som brukernavn..

Noen som har merket det samme?
Lurte på om det er noen måte å komme over dem... regner jo med at de sikkert ranker på topp uansett hva det er ?

Noen som forsto?

Mvh Julian
 

Ståle

Medlem
Hellu :)

Jeg skulle sjekke hvordan jeg ranker på forskjellige ord i Google..

Og merket at domene navnet mitt kom under twitter sitt ( Har twitter.com/opplevnederland ) som brukernavn..

Noen som har merket det samme?
Lurte på om det er noen måte å komme over dem... regner jo med at de sikkert ranker på topp uansett hva det er ?

Noen som forsto?

Mvh Julian

For det første, brand twitterprofilen din, og ha nok med linker slik at du kan bare sluse trafikken videre til selve hovedsiden.

Ellers så er det bare å starte med enkel SEO for å ranke bedre på ønsket søkeord. Ser ikke for meg at du trenger så veldig mange inngående lenker med søkeordet som ankertekst for at du skal ranke over twitterprofilen.

Og nei, Twitter kommer ikke til å ranke på topp uansett hva.
 
Har opplevd det samme selv etter at jeg ble aktiv på Twitter.. Ikke at det gjør noe med de andre som søker på det, men du kan trykke på "X" bak twitter-resultatet :D
 

picxx

Well-Known Member
men du kan trykke på "X" bak twitter-resultatet :D

Denne "topplisten" hos google får du kun frem når du er innlogget på din google konto. Din stemming vil være en indikasjon på hvilke resultater du vil få opp neste gang og vil ikke påvirke googles organiske SERP's forøvrig.
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
picxx skrev:
Denne "topplisten" hos google får du kun frem når du er innlogget på din google konto. Din stemming vil være en indikasjon på hvilke resultater du vil få opp neste gang og vil ikke påvirke googles organiske SERP's forøvrig.
Tolket innlegget til danielaune slik jeg. Han skriver jo "Ikke at det gjør noe med de andre som søker på det" også..

Exenimus86 skrev:
Er dette bekreftet? Kan se for meg at hvis en nettside ble stemt ned av millioner av mennesker at Google hadde tatt en ekstra titt på den og gjort noe med det .....
For og være ekstra teit med deg nå, siden vi allikevel prater om at ting skal være bekreftet, - Kan du bekrefte at Google faktisk gjør noe med det dersom en million mennesker stemmer ned en nettside? :D
 
Tilbake til det opprinnelige spørsmålet, så har jeg også opplevd det samme. Vil tro at dette kommer av at google belønner "nyheter". Regner med at disse vil miste ranking og plassere seg lengre ned etter en tid.
Opplever selv det samme med nye sider jeg publisere. De rangerer utrolig godt den første måneden, for så å synke irriterende langt bak i søkeresultatene. Derfra starter den egentlige jobben for å få dem til å rangere høyere.
 
Topp