Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Umiddelbar hjelp!!!

Fredrik

Medlem
Update: Kompisen min prøvde med repair først. Det virket ikke. Så kjørte han overskriv windows filene uten formattering???? Det var det han kalte det sa han. Jeg ba ham trippel sjekke om filene og alt skulle ligge der og han sa ja. Når han var ferdig fungerte alt topp men filene var borte! Dermed leverte han inn den til et firma som noen av dere har sagt tidligere. Koble disken til en annen maskin for å redde data.

Syns dette var rimelig interessant da dette kan skje hvem som helst og når som helst så jeg skal komme med update på resultat. Ellers takk for alle svar så langt.

Men vi er inne på temaet: Noen som vet om et bra gratis program for kjøring av backup til ekstern USB disk. Jeg bruker idag noe som heter memeo men syns ikke det funker helt optimalt.
 

Gaasehud

Medlem
Jeg har lenge brukt Cobian Backup. Stilte den inn på å ta backup hver dag kl 18, og det funket utmerket. En stund siden jeg har prøvd det nå, mulig en nyere versjon har endret dette - man måtte slette backupen fra dagen før manuelt, men ellers var det ypperlig.

Lykke til! :)
 

affi

Medlem
Jeg betalte noen slanter for Acronis sitt program til $49, da jeg har ufattelig god erfaring med softwaren fra Acronis-gutta.

Alternativt er HandyBackup et godt alternativ.

Begge har mulighet for automatisk backup til ekstern disk, FTP-server, osv.

Anbefaler _ikke_ å rote for mye med gratis-programmer når det gjelder backup. Noen hundrelapper klarer man da å skrape sammen. Dropp McDonalds i kveld så har du råd til det :)
 
Topp