Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Ung deltaker - hvordan starter jeg en nettside?

Ola96

Medlem
Et fett igrunn dette, men ettersom at dere sier det er vanskelig å starte et forum. Så velger jeg nok bare en nettside, blir ikke noe intressant, blir nok bare en jeg kan markedsføre meg på. F.eks så ser jeg det er gode penger i webutvikling, f.eks kan jeg sikkert få 500kr av fattern for å lage side til firmaet hans osv. Lage til forskjellige arrangement og sånne ting.

blir vel at jeg tar etternavnet mitt som domenenavn, også host1 som webhotell og wordpress med one-click installern. Og ta et litt anonymt theme, og tydelig skrift. Kommer vel til å legge ut sia mi her hvis det skjer noe videre.
 

Ola96

Medlem
Ut i fra det dere sier så tror jeg ikke en wordpress side burde koste mer enn 500kr, og for meg som er 15år så er 500kr ganske mye penger.
 

typisk

Utvikler
500,- rekker langt det. Med one click install er du oppe kjapt. Så lager du 5 undersider uten tekst og en "kontakt oss" side. Så legger du inn gratistheme. Ca 15 minutter altså.

God timepris det :)
 

Ola96

Medlem
Vet dere hva? Jeg har kjøpt moped, en som er i dårlig stand. Så jeg tenker å lage en side snart, så da mangler jeg kun et kamera + noe nytt verktøy da noe er blitt borte og noe har blitt ødelagt.
 

Ola96

Medlem
Nei jeg tenker på verktøy som skralle (ødelagt) et par piper ei 13mm som er utslitt + 17 + 19 som er borte. + at jeg trenger en 24 mm for å bytte motor på mopeden.

+ Jeg skal kjøpe noen små piper. Kjøper 10 års garanti verktøy på biltema for da kan jeg bytte det enkelt og greit om noe skal bli ødelagt desverre kjøpte jeg en skralle til 79kr først i stede for en til 200kr med engang.
 

Ola96

Medlem
Vet dere hva? Jeg har ikke glemt dere :)

Og nå har tiden for å kjøpe seg bil kommet, har kjøpt kamera også. Interessen er større enn aldri før, jeg må bare begynne. Tror dere dette fortsatt kan være interessant?
 

Ola96

Medlem
Kjedelig at noen gir seg, men må til det også. Han hadde et domene jeg kunne tenkt meg der, vekttap.org eller hva det nå var. Det er jo et høypopulært emne om dagen. Litt reklame fra et typisk helsekostbule samt litt adsense så blir det hvertfall helt gratis å drifte.
 
Topp