Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Unyttige idioter

Status
Stengt for ytterligere svar.

joachim

Medlem
Jeg registrerer gjennom diverse bekjentskaper at enkelte individer her inne prøver å stanse / angi annonsører hos AdWords slik at markedsføringen blir forringet for dem de prøver å ramme.

Det gikk ikke så bra for dem som prøvde, og jeg undres om det kan ha noe med at enkelte må nøye seg med en 50-lapp i måneden i inntekt fra nettstedet sitt, mens undertegnede nyter godt av et betydelig 6-siffret beløp i inntjening i året.

Godt forsøk, men jeg ble grundig informert om hvem og hvorfor, og det tar meg 1 kalori å offentliggjøre nicket til gjeldende individ her inne.

Så, et godt råd, pass deg litt, før du gjør noe mer dumt.

J.
 

Helge

Profesjonell Googlesøker
Det er jo bare tåpelig gjort.

Det blir 2 timer i skammekroken, Du vet hvem du er.. kom igjen.. bort i kroken med deg :p
 

peterandrej

pensjonert moderator
jeg skjønte ikke helt hva det var de har gjort, så kan du forklare litt nærmere?

Hvis du forklarer litt nærmere dette så kan det jo hende at det er flere som er rammet av samme opplegget?
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Hvorfor vet du hvem det er? Adwords går iallefall ikke ut med slik informasjon.

Og hva er det dem angir dere for? Det eneste dem kan angi dere for er om dere gjør noe galt og da vil jeg ikke si det er annet enn riktig av dem!
 

clinton4

Medlem
Så lenge du driver etter googles tos, bør det jo ikke være noe problem. Men jeg ble fryktelig nyskjerrig på hva og hvem dette gjelder. Hva med litt mere detaljert info?
 

joachim

Medlem
Saken er løst, og jeg har navnet på personen, men ikke nicket.

Om noe lignende skulle skje igjen, går jeg ut med fullt navn.

Denne tråden kan bare lukkes, jeg har løst det hele, og saken er avsluttet.

J.

P.S. Et godt råd jeg kanskje burde fulgt selv; hold kjeft om din egen suksess!
 

Daniel

q(O_o)p
Tips til:

La være å lage meningsløse topicer som det her, ta det opp med personen det gjelder.
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Jeg synes egentlig du skryter av denne suksessen din i annenhver tråd jeg, Joachim. Om du ikke har noe nyttig å enten spørre om eller bidra med på forumet, så ser jeg ikke helt poenget med disse skrytetrådene dine. Om du vet hvem personen som ødelegger kampanjene dine er, så ta det privat med denne personen og ikke på et offentlig nettforum. Om denne personen tyster på deg fordi du bryter Adwords sin TOS må du gjerne opplyse om navnet til denne personen så jeg kan sende han en takk!
 
Sist redigert:

joachim

Medlem
Slapp av Kenneth

Jeg har da tatt opp en rekke tema her inne, og diskutert i det vide og brede, både seriøst og noen ganger på vitse-nivå.

Når jeg har tid trives jeg med å diskutere og å lese innlegg her inne, så den siste meldingen din er feil.

Og er det så vanvittig mye å skryte ad da? Det jeg har i incom mener jeg? Jeg er ikke millionær, men jeg tjener til salt i såret, det er ikke verre.

Så, Kenneth? Skivebom! Prøv på noe bedre neste gang, med mindre du hadde en dårlig dag.

J.
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Vi hverken stenger eller sletter tråder på WF så fremt vi ikke ser noen årsak for det. I fremtiden foreslår jeg at du tenker deg om før du skriver her. Om du skal starte en tråd, så kom med all informasjonen med en gang. Dette er ikke et forum du skal bruke for å true andre, for også trekke deg når du ser du selv bare blir fremstilt som en tulling. Om du bryter med Adwords sine regler, så fortjener du ingenting annet enn en stengt konto.
 

picxx

Well-Known Member
Jeg registrerer gjennom diverse bekjentskaper at enkelte individer her inne prøver å stanse / angi annonsører hos AdWords slik at markedsføringen blir forringet for dem de prøver å ramme.

Tror du må vurdere dine bekjentskaper litt nøyere før du buser ut på et offentlig forum med noe slikt.
Medmindre du har brutt brukervilkårene for adwords og fått din konto stengt er vel den eneste måten å 'forringe' markedsføringen på at du byr for lite på dine valgte nøkkelord.

Ellers er hele tråden svas fra ende til annen hvor du først buser ut med at du vet nicket, for deretter ikke å vite det, men vet navnet. Kom gjerne med navnet, så får jeg også sende en takk til personen.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp