Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Utvikle svadagenerator?

Sindre

Medlem
Språkrådet ønsker hjelp med å utvikle dette programmet på nytt, men på et eget domene som de kjøper: Svadageneratoren

Det er snakk om en relativt enkel generator som gir tilfeldige setninger ved å trykke på en knapp, eller laste siden på nytt. Det er enkelt å skjønne hvordan det fungerer ved å følge linken.

Alle ordene og innholdet har de altså fra før (skal være de samme), men de trenger noen som kan lage den på nytt, på eget domene.

Hvis noen tror (eller helst vet) at de kan klare dette, kontakt meg her eller på PM med et prisanslag.
 

Sindre

Medlem
Hehe... De ordene fantes nok ikke der, du.

Hvordan en potensiell utvikler lager dette på nytt er meg revnende likegyldig, så lenge de lager det, det ser noenlunde likt ut, og det fungerer. Det skal vises på eget domene. Ekspertisen her, regner jeg med en potensiell utvikler kommer med.
 

tyr897

Medlem
Hele greien er jo i javascript, kan vel bare flytte det eksisterende scriptet over til eget domene?

Forøvrig er det jo meget enkle greier, og burde ikke ta lange tiden å gjenskape, men med mindre en ikke har rettighetene ser jeg ikke helt poenget.
 
Topp