Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Vekk fra Magento?

thorep

Medlem
Hei!

Jeg vurderer sterkt en ferdig løsning for nettbutikk ala mystore.no ol.
Mangeto tar mye tid å vedlikeholde selv.

Vi prøvde 24nettbutikk.no men syntes sidene ble seenes veldig hjemmelaget ut.
Mystore har vi ikke fått demo til enda.

Kan dere tipse om andre lignendes leverandører?
 
Jag förväntar mig att de svarar på mina frågor, support ska ju givetvis ingå. Sen om de tar 1 minut eller 5 timmar är deras problem, har de svaret så går det fort. Häromdagen hade jag ett problem, jag tror säkert de lagt minst 10 timmar på det, nu är problemet löst, kostnad 0 kr. Nu vet de ju om till nästa gång vad de ska kolla så då tar det 5 sekunder.
 

Tonny Kluften

Administrator
Jag förväntar mig att de svarar på mina frågor, support ska ju givetvis ingå. Sen om de tar 1 minut eller 5 timmar är deras problem, har de svaret så går det fort. Häromdagen hade jag ett problem, jag tror säkert de lagt minst 10 timmar på det, nu är problemet löst, kostnad 0 kr. Nu vet de ju om till nästa gång vad de ska kolla så då tar det 5 sekunder.

Prøv å tenke litt fremover. Hvis et firma skal jobbe 10 timer gratis for kundene betyr det at firmaet ikke tjener penger og ikke kan betale ansatte. Det betyr igjen at firmaet må legges ned og at du mister nettbutikken din. Du som kunde tjener på at et firma tar seg betalt fordi da kan du få god service i lang tid fremover fra et solid firma som har en sunn økonomi.

Det er typisk at nybegynnere på nett forventer det meste gratis og ikke tenker på hva som er lurest for fremtiden. Men når man har vært med en stund så ser man at det er tjenestene man betaler for som er best.

Som jeg har sagt før, ikke tell på hundrelappene hvis du er ute etter en god nettbutikk, finn først den som passer deg best, bestem deg så for å bruke den. Så kan du evt. prute på prisen hvis du ikke har råd til den. Hvis du har råd så bare ta den, det er verdt mange ekstra hundrelapper i mnd å ha en løsning man er fornøyd med.
 
Prøv å tenke litt fremover. Hvis et firma skal jobbe 10 timer gratis for kundene betyr det at firmaet ikke tjener penger og ikke kan betale ansatte. Det betyr igjen at firmaet må legges ned og at du mister nettbutikken din. Du som kunde tjener på at et firma tar seg betalt fordi da kan du få god service i lang tid fremover fra et solid firma som har en sunn økonomi.

Det er typisk at nybegynnere på nett forventer det meste gratis og ikke tenker på hva som er lurest for fremtiden. Men når man har vært med en stund så ser man at det er tjenestene man betaler for som er best.

Som jeg har sagt før, ikke tell på hundrelappene hvis du er ute etter en god nettbutikk, finn først den som passer deg best, bestem deg så for å bruke den. Så kan du evt. prute på prisen hvis du ikke har råd til den. Hvis du har råd så bare ta den, det er verdt mange ekstra hundrelapper i mnd å ha en løsning man er fornøyd med.

De jobbar inte gratis, de har min månadsavgift i intäkt. Att de får ett uppdrag som tar 10 timmar är ju inte mitt fel, jag förväntar mig att de ska lösa det på 1 minut, nu gör de nog det nästa gång, då har de inga 10 timmars utgifter utan då inbringar min månadsavgift överskott hela tiden. Ska de bygga nytt eller tilläggsmoduler så får jag ju givetvis betala timlön för detta, men vanlig service och support ska ingå i priset.

Ringer jag Telenor och behöver service eller support tänker jag inte betala något heller, tar det 5 dagar för de att lösa problemet så är det deras problem, inte mitt, ska inte drabba mig ekonomiskt. Men vill du betala 950 kr för timmen när du behöver support så gör det gärna för mig..
 

zenhagen

Medlem
Vi vil gjerne bytte til en leverandør hvor vi kan ha flere nettbutikker under samme administrasjon. Vi har mystore i dag, og vurderte Moero...
Leste at det var kr 0,- i oppstart, men så senere at det kostet kr 15 000,-
Når det da ikke er mulig å opprette demobutikk så utgår de pga oppstartskostnadene.
 
Topp