Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Verktøy for å stoppe spam

Plages du mye av spam har vi i Nordic Hosting en løsning som vi kaller Stopspam.
Dette spam filteret vil fungere alle mail servere bortsett fra @online.no @gmail.com @hotmail.com @yahoo.com osv. I tillegg til at vi filtrer bort en stor mengde av din spam e-post så scaner den også e-posten for virus med Kaspersky og ClamAV.

Du kan prøve tjenesten gratis i 30 dager. Les mer om vårt spamfilter her: stopspam.no
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Hei, Sikkert kjekt med et spamfilter som funker. Kanskje du kan utvikle et som fungerer med mitt tipseskjema også? ;)

De par meldingene du har lagt inn via tipseskjemaet minner meg i alle fall grådig om SPAM. Hvorfor ikke heller være ærlig på at dette er noe du står bak?

Sitat fra tipsedatabasen min (sendt inn av Marius J.):
Hei. Jeg var plaget med en god del spam helt til jeg prøvde dette spamfiltret her som er gratis i 30 dager. Noe for en gjerrigknark?
 

Stoppet

Banned
Språket i både innlegget og på nettsiden stopspam.no virker lite profesjonelt. Hvis dette er et nettsted drevet av Nordic Hosting og Enternett så stiller jeg spørsmål ved seriøsiteten til disse firmaene.
 
Topp