Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Videresending av toppdomener

knippsen

Medlem
Jeg er ny på dette forumet - så hvis dette er svart på før så beklager jeg.

I forhold til CEO:
-Jeg har ett domene (eks. SOL - Alt du trenger på en side) hvor jeg har webhotell.
-Jeg har ett annet domene (VG Nett - Forsiden - VG Nett) hvor jeg ikke har webhotell, men bare www-videresending.
-Jeg lager en webside på det første domenet (www.sol.no/nettavis/startside) som skal være VG Nett - Forsiden - VG Nett sitt innhold - og videresender VG Nett - Forsiden - VG Nett til denne siden.

Vil dette ha noe og si i forhold til CEO på VG Nett - Forsiden - VG Nett - at ikke innholdet ligger på VG Nett - Forsiden - VG Nett sitt webhotell?

Eller merker ikke søkemotorene dette?

Mulig et dumt spørsmål - men jeg aner ikke.
 
Sist redigert:

testdriver

Ha det bra..
Ingen betydning så lenge det er "cloaked forwarding" - altså, hvor det ikke er synlig. Det var vel det du mente..(?).
 

Epsilon

Medlem
Jeg spurte kundeservice hos domeneshop om dette en gang, og fikk da til svar at det ikke ville være bra for SEO.

Men det må være sagt at de har interesse av å selge flere webhotell, så det er mulig de er litt biased når de svarer.

Har du prøvd å Google det?
 

Epsilon

Medlem
Post i tråden hvis du finner noe om det
 

knippsen

Medlem
Etter å ha søkt på div forum virker det som cloaked forwarding har en negativ effekt på seo - fordi søkemotorene tror siden ikke har innhold når den blir indeksert.

"And if you're using your own domain name make sure you are using the IP pointing method we recommend, and not the masked forwarding often offered by domain companies. Masked forwarding will make it very difficult for your site to get listed, as it appears to have no contents!"

Tatt fra:
SiteMaker and Search Engine Optimisation (SEO) - Part III - Moonfruit Lounge
 

testdriver

Ha det bra..
Denne meldingen er slettet av knippsen.

Denne sjekker redirects - det er noe litt annet. Eksempel: test "vg.no", så tester du "www.vg.no".

Skjønner ikke helt at DS har sagt det der.. Var det mange år siden?
 
Sist redigert:

Epsilon

Medlem
Det var for noen måneder siden.
 

knippsen

Medlem
Men er det noen som har et "fasitsvar" vedrørende dette? Blir ikke helt klok på det jeg leser på nettet.
 

tyr897

Medlem
Når du sier cloaked redirect, mener du at du har et frameset rundt, eller mener du at du har en DNS oppføring?

Frameset = dårlig
DNS = bra
 
Topp