Kjapp og trygg hosting for Wordpress

VPS med Cpanel/WHM

Marius_J

Social Engineer
Hei.

Ser etter noen som tilbyr VPS med Cpanel/WHM ferdig oppsatt.
Har sjekket Webhuset, NordicHosting og GoDaddy. Men vil gjerne høre om noen andre der ute har noe de er fornøyd med.

Servere må ikke stå i Norge.

På forhånd Takk.
 

xdex

Medlem
ProISP tilbyr vel også dette, men har aldri sett vitsen i å bruke penger på cpanel lisenser, med mindre det er noe du MÅ ha, eller at det "følger med i pakken". Finnes gode alternativer til cpanel, men igjen, krever noe kunnskap for oppsett o.l.
 
  • Like
Reaksjoner: mra

mra

Active Member
ProISP tilbyr vel også dette, men har aldri sett vitsen i å bruke penger på cpanel lisenser, med mindre det er noe du MÅ ha, eller at det "følger med i pakken". Finnes gode alternativer til cpanel, men igjen, krever noe kunnskap for oppsett o.l.

Støtter denne fullt ut. Trådstarter kan selvsagt ha gode grunner til å ville ha cPanel, men på generelt grunnlag så er en del personer alt for hengt opp i tilgangen til et spesifikt kontrollpanel. Jeg er kanskje for gammel og grinete, men personlig foretrekker jeg servere uten kontrollpanel i det hele tatt.
 

i-net

Medlem
Hvorfor skal du flytte en norsk side til Amsterdam?

Det som xdex skriver og det som tsl skrev i en annen tråd jeg er enig: "holder meg stort sett unna norske hostingtilbydere da jeg ikke har funnet noen som kan tilby samme pris vs. kvalitet som utenlandske aktører."

Riktignok er det opplagt at hosting som det meste annet er dyrere i Norge, men er så mange hosting selskaper som sliter med å tilby enkle ting jeg vil ha. Mener da f.eks. ubegrenset med addon domener, cpanel osv.
 
Topp