Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Web hosting service

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Er grunnen til det egentlig for at du skal slippe denne biten med "kundeservice" for disse, eller har det mer med at de fleste er vanskelige og umulige kunder som ikke vil høre på hva du forteller dem?
Har du telefonsupport for dem, eller bare epost?
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Skjønner.. Er det mange vanskelige kunder i denne bransjen,? eller er dem som regel ok og ha med å gjøre?
Spør litt nå bare for å få litt sånn grunnleggende informasjon om hvordan det faktisk er.
 

Niclas

New Member
Driver du Niclas bare i Norge, eller er du utbredt i deler av norden?

Jeg er utbredt over hele sofaen. Internett er Internett, så om noen i Langtvekkistan ønsker domene/hosting så selger jeg. Men primært er det utenlandske tjenester til norske kunder. (Kjøpe i USD og selge i NOK er en fin ting idag.)
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Jeg er utbredt over hele sofaen. Internett er Internett, så om noen i Langtvekkistan ønsker domene/hosting så selger jeg. Men primært er det utenlandske tjenester til norske kunder. (Kjøpe i USD og selge i NOK er en fin ting idag.)

Ja, det var dette med å kjøpe i USD og selge i NOK. Ikkeno dumt i dag det, men når det gjelder å selge til hele verden så syns jeg det fort blir litt kronglete..
Om du alene driver med dette, hvordan i all verden får du tid? Du skal jo også ta deg av kundene i ettertid ?? - Blir ikke det fort en god del kunder på verdensbasis?
- Selv vil jeg jo tro at også i denne bransjen er det en fordel med fornøyde kunder. På dem måten anbefaler dem jo deg videre til andre, og der sitter du igjen med fordelene. At du får flere kunder. :)
 

Niclas

New Member
Helt enig, og for ikke å bli overarbeidet foretrekker jeg å sende dem videre som affiliate.
 
Topp