Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Webdesigner søkes

C

clndercvr

Guest
Jeg søker en profesjonell, ansvarsbevist, service og målinnstilt webdesigner
med eget firma og ekstremt gode kunnskaper i HTML, PHP, MySQL, CSS, Java og FLASH.
Du bør også ha gode kunnskaper i Photoshop eller lignende.

Trenger hjelp med ett prosjekt der det er avsatt ca 40 timer til web-produksjon.
Produksjonen består av database til en shoppingside, som skal holde ett butikkregister
med tilhørende admin-del, + en del Php, CSS og grafisk finpuss på siden.

Du kommer jobbe under stort eget ansvar og det stilles
derfor store krav på orden og gjenomføringsevne.

Ser helst at du er minst 25 år, og har noen år med erfaring fra arbeidslivet.

Gode referanser kreves og det er bra hvis du har jobbet med
eller hatt ansvar for større webjobb.

Bonus om du finnes på Østlandet.

Prosjektet skal vara klart mot slutten av sommeren men ønsker allerede nå
å finne en eller flere utviklere til denne og andre produksjoner.

Send en melding her på forumet om du passer in på beskrivelsen så tar vi det derfra.
 

JoachimO

Medlem
Spørsmålet er om utvikleren kan så mye design... :p

Er ofte sånn at designere ikke kan kode og kodere ikke kan designe siden det er to ekstremt forskjellige tenkemåter.
 

adeneo

Medlem
Nå er det vel slik at de som mener de har kunnskap innen de teknologiene som nevnes sikkert vet å svare på forepørselen, enten de kaller seg designer eller utvikler.

Du bør vel forsøke å få tak i noen som er super-duper-ekstremt dyktige, da hele backenden med admin delen til en shoppingside som skal lages, av alle ting i Java og Flash, høres ut som noe mer jobb enn 40 timer, jeg ville nesten tro du var nærmere ved å legge på en ekstra null til slutt der, men det er mulig det bare er meg som er treg, uansett lykke til!
 

zapotek

Medlem
Enhver utvikler som er så dyktig som trådstarter søker, skjønner at 40 timer er for lite for denne jobben.
 

zapotek

Medlem
Tips: Tror du har større sjanse for å få napp om du oppgir hvilket budsjett du har på jobben enn antall timer.
 
C

clndercvr

Guest
Beklager at jeg var utydelig og brukte ordet "Shoppingside"

Jeg skal IKKE ha en butikk men en side med ett register over internettbutikker.
med tilhørende Admin-del for å kunne legge til/slette oppføringer i databasen osv.
 

hansson

Langveisfarende
Da kommer du meget langt ved å bruke et eksisterende system for innholdskontroll, f.eks. Wordpress. Så kan du hyre en designer som kan konsentrere seg om å få det til å se pent ut. Høres unødvendig ut å programmere en egen backend for noe slikt som dette.
 
C

clndercvr

Guest
Søker fremdeles etter den "beste av de beste!"
kan tilby nesten ubegrenset med jobb og veldig bra betalt til rett person.
Men jeg stiller også krav deretter.
 
C

clndercvr

Guest
*Bump*....Jeg søker fremdeles etter rett person...
Vennligst ikke send mail å tilby wordpress/CMS eller ferdige system/løsninger.
 
Topp