Kjapp og trygg hosting for Wordpress

WP-basert nettbutikk med iPhone-deksler

Status
Stengt for ytterligere svar.

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
En kollega av meg ønsker å selge en nettbutikk, pga. tidsmangel og nye prosjekter.

Butikken selger deksler og beskyttelse til iPhone og andre Apple-produkter, og har fokus på kvalitet, service og gode priser. Den er bygget på WordPress med en del tilpasninger (som fungerer med oppdateringer, dog) og har et pent og unikt design.
Nettbutikken rangerer bra på flere relevante søkeord i Google og er enkel å administrere. Den siste tiden har butikken blitt ganske stille nettopp pga. at eieren ikke har nok tid til den.

Med på kjøpet, får du en Facebook-page med ca. 600 medlemmer og resten av lageret. Informasjon om tidligere kvalitetssikrede leverandører og en plan for et nytt, revolusjonerende produkt (som enda ikke er lansert særlig mange steder) følger også med.

Ta kontakt på PM eller epost (info@remark.no) for mer info.
 
Sist redigert:

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Har fått noen tilleggsopplysninger:

Traffic (5 måneder siden): rundt 100 unike besøkende / dagen - tilnærmet 0 nå for tiden.
Restlager: ca. 500 kr innkjøp (rundt 4 stykk av hvert produkt på lager, ikke dropshi).
Priside: 5500 (inkl restlager).

URL ved pm/epost.
 

Dre_C

Medlem
Hvor mye salg har siden generert?
Du skriver at nettbutikken rangerer bra på flere relevante søkeord i Google, men har pr i dag bortimot ingen besøkende. I og med at varelageret er verdt 500 kr, så synes jeg prisen virker litt stiv.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp