• Laster aksjedata...

Sterling er konkurs og samtlige av flyet deres er innstilt med umiddelbar virkning. Det innebærer at de kundene som betalte reisene sine med noe av EnterCards kort, men ikke har kunnet bruke billettene sine, får pengene tilbake.
Slik får du pengene tilbake
De reisende som har bestilt billettene sine direkte hos bedriften Sterling har ingen mulighet å få erstatning av Sterling. De kundene som booka billetter gjennom Sterling men skal fly med flyselskapet Norwegian skal ta kontakt med Norwegian direkte.
De som booket og betalt en flyreise med et kort utgitt av EnterCard kan reklamere kjøpet sitt hos oss. Det gjelder flyreiser med Sterling fra og med i dag og framover i tiden.
1. Du som booket en pakkereise via et reisebyrå skal først vende deg til reisebyrået med spørsmål om hva som gjelder for hele reisen. Du som booket kun flyreisen med Sterling kan omgående reklamere kjøpet hos oss.
2. Fyll i vår reklamasjonsskjema og send den til EnterCard Kortreklamationer R1, 10534 Stockholm, sammen med selve billett eller bokningbekreftelsen som kvittering på betalingen din av den Sterling-resa som du ikke har kunnet gjennomføre.
3. Når EnterCard har fått disse handlingene kommer vi reklamere kjøpet mot kortinlösaren.
4. Kunder som oppfyller disse vilkårene kommer til å holdes skadesløse, det vil si får tilbake de pengene som de har betalt for flyreisen sin.
Det ingen ideen å kontakte forsikringsselskapet da reseforsikringen som er koplet til kortene ikke gjelder vid konkurs.
For ytterlige spørsmål er dere velkomne å kontakte EnterCards kortservice.