Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Orville Media med ny epostfrekkis

Tonny Kluften

Administrator
Eposten med reklame fra Orville Media er fra "Linnea" og begynner hyggelig med "Vi mangler testkjørere til blant annet BMW, Audi og Volvo"

--------------------------------------------
Hei
Vi søker nettopp nå seriøse testkjørere til 2013 modellene våre.
Du får utlevert bilen på adressen din og alle omkostningene blir dekket av oss, gratis bensin og forsikring er inkludert.
Det dreier seg om disse bilene:

- BMW 335i Cabriolet
- Audi A4 Avant Quatro
- Volvo S60

Ønsker du å være en av testkjørerne våre, da må du klikket på lenken nedenfor og fylle ut opplysningene dine.
---------------------------------------------

Ok, KULT!!! tenker jeg. Vel, mere spam tenker jeg egentlig og sjekker betingelsene:

Undersøkelsen leveres av Orville Media, og deltakelse er betinget av at du aksepterer å motta markedsføring fra undersøkelsens sponsorer via e-post, SMS, telefonisk oppringing eller via vanlig post. Ved deltakelse kan du maks motta 7 nyhetsbrev som du til enhver tid kan melde deg ut av. Disse nyhetsbrevene kan være fra Shopping Program, Rabattpostennorge.com, Topteam, KanonMail.net, Gevinstboksen.com, E-reklame.net, Billigzonen.eu, Webtilbud.com, Pausetilbud, Viptilbud.com, Norge-tilbyr.com, M3 Research, Tonesfunn.com, Viktigviktig.com, Vivasbazar.com, Sofiesmail, mullesfunn.com, Gratiskonkurranser.com, Hallofmails.com, konkurranseboks.com, Tilbudsgaven.net og Adbaum Advertising Ltd. Samtidig aksepterer du å motta oppringing/mail fra våre sponsorer Bokklubben, NextGenTel, Totaloversikt, Fyrklövern, Aftenposten, Move2Spain, Vesterålens, Norges Energi Hafslund, OpinionsLand, Leadfactory, Viasat, 123hjemmeside, Online24, Serio Media, Millionlotteriet og Securitas Direct.

Yes, det var dett.... for noe sprøyt!
 
Sist redigert:

Tonny Kluften

Administrator
Nå har Linnea sendt meg direkte til finalen :-D
-------------------
Gratulerer!
Du har gått direkte til finalen i konkurransen om de feteste premiene verdt 5000 kr!
Velg mellom iPad 3, iPhone 4S og en Samsung S3. Gi det rette svaret på spørsmålet via lenken nedenfor og delta i finalen før noen andre tar plassen din.
Lykke til!
-------------------
 

eplebiten

Medlem
Jeg har fått spam fra konkurranse247.com (reklamerer for Orville Media) for andre gang på 2 dager.

I dag har jeg visstnok bestilt en X-mini samtidig som jeg også melder meg på en konkurranse med en premie verdt hele 25.000.
 

Tonny Kluften

Administrator
Lenge siden Orville Media har spammet meg, men nå dukker det opp igjen epost fra "Margit P." hvor jeg blir fortalt at jeg får et digitalkamera. Det er vel penger i dette siden Tim Møllegaard solgte sitt gamle firma MM Medier for 70mill. til Guava for noen år siden.

Se konkurransesiden: no.digitalphotoreview.eu

Spam fra Orville Media | Trails
Facebook: Elkjøp advarer mot konkurranse på nett - DinSide
Dansk SPAM
Cherlindrea » Blog Archive » Lita inte på utlovanden från Orville Media!
Ekstra Bladet - Kendte firmaer misbruges i vildledende netkonkurrencer
https://foto.no/cgi-bin/diskusjon/lesTraadHier.cgi?id=615670
 
Topp