Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Stenger posting for alle WF-medlemmer

Status
Stengt for ytterligere svar.

Bjørnar

Gründer
synes dette var noe drøy måte å sable ned brukerne på.

trådstarter i den aktuelle tråden tålte ikke at det ble stilt kritiske spørsmål, og svarer på en ufin måte. hadde hun kunne gjort rede for seg, så hadde jo ikke dette vært noen sak.

at hun forsvinner synes jeg ærlig talt må stå for hennes regning, og ikke de som "har vært ufine". språkbruken var jo ikke SÅ gal som jeg har sett det før, så det må jo betraktes som et skritt i riktig retning.
 

MartinR

Medlem
Jeg syns det ville vært feil taktikk å stenge forumet, men jeg er veldig enig med Tonny angående resten.

Jeg syns nivået her til tider er nesten skremmende. Man trenger ikke mene noe om alt, og man trenger ikke påpeke alle mulige negative aspekter av en sak til enhver tid. Har trådstarter spurt om dette, så greit, har dem ikke så bør folk lære seg å trø litt mer varsomt.

Det er ett forum og såklart skal det diskuteres, men det er mange måter å ordlegge seg på. Å fortelle noen at selv en 6 åring kunne ranket ett domene, blir i mine øyne barnslig.
 

Tonny Kluften

Administrator
Bjørnar, jeg vil gjerne sable ned de brukerne som ikke har folkeskikk, samme hvordan det skjer, få dem bort. Resten vet jo at de er greie så de har ikke noe å klage på.

Ja, trådstarter tok dette noe mer ille opp enn det som majoriteten her gjør. Og det er det som er poenget, det må være slik at alle kan være her selv om noen er lettere å tirre enn andre.
 

picxx

Well-Known Member
Alle er vel enige da om at vi skal være litt mer hyggelige?

Har funnet frem salmeboka og tent kubbelys jeg nå, så hyggeligere blir det faen meg ikke.
 

Nutz

Med lem
:D Forsto ikke helt hvem som var hvem før jeg så Kuften i luften..

Nice Tonny! :)

Ang. dette andre, hvordan angripe det på riktig måte? Ett fett, det blir alltid feil.
 

Bjørnar

Gründer
@Tonny: skal ikke dvele så lenge med dette her, men jeg sier ikke det er et problem at du sabler ned. sier bare at måten du sabler ned på, ikke var helt adekvat i mitt hode.

men det var nok bare mitt hode. *dukker*
 

Msites Ltd

Livsnyter
Jeg var tydeligvis en av synderne i den omtalte tråden og forstår ikke en døyt av reaksjonen.
Nå var det vel TS som var den groveste i den tråden, og hun blir tatt i forsvar. Dette er for meg totalt uforståelig!
TS går på person, vi andre gikk på sak! I min verden er det å gå på personen det laveste av det lave.

Det enkleste ville vært å moderere tråden, i stedet for å lage så mye oppstyr som det er blitt ut av dette nå!?!

Det var det jeg hadde å si om den saken.

Don't worry, be happy!
 

Nutz

Med lem
... lurer fælt på hvordan man skal klare å smiske seg inn i varmen igjen etter en brøler her inne. :)
Noen som kommer til å lage et blogg-innlegg om hva Tonny faller for?
 

Tonny Kluften

Administrator
... lurer fælt på hvordan man skal klare å smiske seg inn i varmen igjen etter en brøler her inne. :)
Noen som kommer til å lage et blogg-innlegg om hva Tonny faller for?

Brølere er ikke farlige, hvis du hadde gått igjennom mine gamle poster, særlig fra et par år tilbake, så ser du massevis av tullete brølere. Det er en gjennomgående sur tone jeg ikke gidder å høre på. Msites f.eks. er kongen av sur tone, fatter ikke at han gidder å være medlem på et forum som han stadig påpeker er så inne i gamper***a dårlig.

Saken er avsluttet nå syns jeg, hvis noen føler seg truffet så er det greit. Hvis ikke er det også greit. Jeg slår fast at 99% av medlemmene her er hyggelige, og så er det noen surpomper.

Så må jeg også slå fast at ikke alle medlemmer vet hvor hyggelige de er, fikk en PM fra et medlem som sa at han følte seg truffet og derfor ikke skal poste mer. Det er bare det at han poster bra...
 

Letitbe

Medlem
Fullstendig enig med Tonny, som forøvrig gjør en kjempejobb som forum-admin.

Msites er en absolutt versting på webforumet. Brukeren bidrar til å forsure de fleste tråder. En grunn til at jeg selv Ikke bidrar eller oppretter egne tråder er hovedsaklig p.g.a. dette.

Om denne tråden fjernes pga "personangrep" så ønsker jeg samtidig å bli fjernet som bruker av forumet.
 
Sist redigert:

Nutz

Med lem
Tonny, jeg er nok ikke den som slikker noens rygg for noe, hadde nok grøsset og gulpet hårballer i lang tid etterpå.
Føler jeg har vett nok til å holde meg sånn tålig bra i nakken, styre unna de verste "provokasjonene", selv om jeg har latt tungen løpe for fort enkelte ganger.
-Mye som kan skje der og da osv.
Liker veldig godt at du reagerer og napper i strupebåndet når gamlegutta begynner å ri uhemma på de nyes bein. :)

De innleggene i tråden her fra min side var ikke ment som annet enn lettelsens fleip, da jeg så at det var en prematur raptus i aprilspøkens ånd.
Så at noen hadde byttet status fra Banned til Medlem på rekordtid, ble da helt naturlig for meg å spørre folk som jobber normalt på timesbasis hvordan dette kunne skje så fort, -derfor ønske om oppskriften. :D

Stå på Tonny, du gjør en bra jobb i mitt regnskap!
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp