Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tips ang ledig domenet

Tonny Kluften

Administrator
Ok, hvem her er Jonathan Norum Aglen?

Var litt treg til å sende inn egenerklæring pga en printer som ikke vil fungere, så dette ble snappet opp rett foran nesa mi.

Haha, fiks printeren din til neste gang.
Eller hvorfor bruker du printer forresten? Scan heller underskrifta di og lim inn den i egenerklæringa med Photoshop og send dem erklæringa tilbake på epost. Lettere neste gang du skal registrere et domene også, når du har underskrifta klar.
 

clinton4

Medlem
Haha, fiks printeren din til neste gang.
Eller hvorfor bruker du printer forresten? Scan heller underskrifta di og lim inn den i egenerklæringa med Photoshop og send dem erklæringa tilbake på epost. Lettere neste gang du skal registrere et domene også, når du har underskrifta klar.

Det gjorde jeg før, men fikk beskjed av Domeneshop at dette ikke var godt nok. Jeg kunne da risikere at domenet ble slettet uten varsel.
 

clinton4

Medlem
Var det jeg også trodde. Men fyren fra Domeneshop mente og krevde at Egenerklæringen skulle fysisk signeres.
 

looper

Medlem
Tja...av og til blir de godtatt og noen ganger er de vanskelige.
Men jeg glemmer ikke han fjotten som registrerte domener asap, da har man ikke en sjanse.
 

Santo

Active Member
Ok, hvem her er Jonathan Norum Aglen?

Var litt treg til å sende inn egenerklæring pga en printer som ikke vil fungere, så dette ble snappet opp rett foran nesa mi.

Hvorfor må det absolutt være noen herfra?

Litt merkelig hvorfor man alltid må henge ut folk ved navn på dette forumet, og i dette tilfellet kun fordi man selv for treg...
 

Santo

Active Member
Men jeg glemmer ikke han fjotten som registrerte domener asap, da har man ikke en sjanse.

Du har vel registrert en hel del domener asap med dine midler og muligheter du også? Du har forøvrig alle muligheter til å selv gjøre som den såkalte "fjotten"... Så slutt å sutre.
 

allegretto

Medlem
eh.... hvorfor poster du navnet på han som kjøpte domenet... har han gjort noe galt??? er du sur på ham fordi han var før deg?

Fullstendig enig med hyperion forøvrig.

edit: feil nick
 
Sist redigert:

Dag Frogner

Supermedlem
Var da meg og ikke looper som oppga navnet allegretto.

Tror du hans rykte er ødelagt nå som navnet hans ligger her hyperion? Vil neppe kalle dette å "henge ut" noen.

Grunnen til at jeg antar at han muligens er medlem her er fordi domenet ble registrert to dager etter at det ble lagt ut tips om det her. ;)

Og nei, jeg er på ingen måte sur. Har aldri vært noen domenehai og har ingen som helst planer om å bli det, så jeg sover nok godt til kvelden selvom jeg ikke fikk dette domenet.
 

clinton4

Medlem
...Grunnen til at jeg antar at han muligens er medlem her er fordi domenet ble registrert to dager etter at det ble lagt ut tips om det her...

Nå er det vell ikke bare medlemmer av WF som er inne og myser på Domeneshop's utgåtte domener liste. Så det er store muligheter for at fyren aldri har hørt om WF.
 
Topp