Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Kommer det WF prosjekt?

picxx

Well-Known Member
Inntjeningen vil jo være svært begrenset i micronisjer, spesielt hvis en skal samarbeide med f.eks 10 andre om de 10 øverste plasseringene hos google.

Etter 10-15 sider vil du ha en grei inntjening vil jeg tro.
Noen som tror at man skal tjene millioner etter ett par nettsider er det helt feil.
 

picxx

Well-Known Member
Kan være jeg misforstod deg. Tenkte du at hver person i samarbeidet skulle utarbeide 10-15 sider i micro nisjer?

Tanken var at de som ville kunne være med på så mange de ville, men etter en 10/15 burde man begynne å tjene noen kroner.
 

pleb

Medlem
Jeg kan godt være med på å dra i gang et slikt prosjekt (eventuelt drifte det alene, men med flere deltakere). Dette vil i så fall skje i midten av juni måned da alle eksamenene er unnagjort for i år.

Har foreløpig tre konkrete nisjer som jeg alle har en bitteliten fot innen for å sjekke markedet:

- Erotikk (kjøp/salg av sexleketøy +++)
- Øye/laser/linser - generelle hjelpemidler til bedring av synet.
- Proteinpulver/kosttilskudd/trening.

Føler at det blir såpass smale nisjer at vi ikke bør være mer enn 5-6 stk, da jeg mener at det holder med 5-6 "store" sider innen disse nisjene. I førstnevnte nisje vil det også bli opprettet en nettbutikk om vi går for denne nisjen.
 

Tony J

Alle skal få
Jeg har en ide. Vi bruker mitt domene "domenekatalogen.no" . Alle medlemme inne på WF inviteres til å bidra med å katalogføre domenene sine, innhold eller ei.

Siden kan være en Wordpress side som er skreddersydd for katalog, kjøp, salg, utløpte domener, søk.

Jeg stiller kun med domene og deler på utgiftene.

En av deltagerne kan bli oppnevnt til management

Over tid kan vi invitere store registrarer til å katalogføre sitt
innhold, eller at vi kan få godkjennelse til crawling av
utløpte domener. (har 1)

Dette ble skrevet ut av kjedsomhet på en søndag...

Tony
 
Snakker vi om en Finn.no for domener eller en katalog for domener eller en blanding?
 

picxx

Well-Known Member
Mulig det kan kjøres igang et prosjekt i nær framtid igjen.
Inngangssummen for å delta vil bli lagt til 25.000.-NOK pr. hode.
Si fra i tråden eller send PM de som er intressert.
 
Topp